Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Nyförlöst, fick träningskläder i julklapp av min man.

Jag hade demonstrativt åkt och köpt en Coca Cola och en marabou mintchoklad.

Eller nej det gör jag ju ändå

Det är oerhört elakt att förvänta sig att någon ska göra det för någon annan. Det bästa sättet att komma i-form är att vara motiverad själv.

Sandel skrev 2014-12-05 21:03:35 följande:
    Sommarkläder för löpning. Små tighta hotpant-byxor och linne + bh/topliknande grej , inkl vattenflaska och nån märklig gympapåse. 
    Jag hade tryckt ner mig i dom i protest och låtit fläsket flöda över ingen sätter sig på mig
    Haskel skrev 2014-12-05 21:22:43 följande:

Kläderna KAN inte användas förrän till sommaren. De är alltså inte tänkta att användas nu, så tätt efter förlossningen.

Det nära på ALLA kvinnor (inte män) pratar om efter förlossning, är att komma i form igen.

På så sätt låter det som en ideal och genomtäkt present.

Hormoner som spökar och får dig att övertolka.

Men du vet väl inte hur mycket TS gått upp i vikt under graviditeten. En del går uppemot 30kg. Det är inget man springer av sig i en handvändning eller för den delen på sex månader.
    Haskel skrev 2014-12-05 21:50:51 följande:
    Vi män är fånigt oromantiska, okänsliga och tänker praktisktFlört.

Ni kvinnor är å andra sidan fånigt romantiska känslosamma och tänker aldrig praktisktFlört.

Ta inte allt så allvarligt. Män och kvinnor är generellt olika. Skratta åt det istället. Båda är lika dumma.
    Tänk vad tråkigt det skulle vara om män och kvinnor var lika.
    Det mest praktiska hade väl ändå varit om hon kunde använda träningskläderna nu.
Svar på tråden Nyförlöst, fick träningskläder i julklapp av min man.