Är man rasist bara för att man vill minska invandringen?
Nope man är inte rasist för att man vill minska invandringen, det är snarare anledningen till varför man vill minska invandringen som avgör om man är rasistisk eller inte.
Nope man är inte rasist för att man vill minska invandringen, det är snarare anledningen till varför man vill minska invandringen som avgör om man är rasistisk eller inte.
Nej det är du inte.
Om du däremot inte vill ta emot ryssarna för att "dessa jävla undermänniskor inte har något att göra i Sverige!!!!!1111 SVERIGE ÅT SVENSKARNA JÄVLA KOMMUNISTJÄVLAR!!!!!!!!" så blir det en annan sak.
Läste du min första mening? Skrev att du INTE var rasist för det, alltså betyder det att jag INTE anser att man är rasist för att man inte vill bli minoritet i sitt land.
"Varför skulle jag vilja ha dem här" - Väldigt många invandrare kommer ju hit som flyktingar (främst den invandring folk är emot), så jag antog att med ditt exempel om ryssar så menade du om ryssarna behövde komma hit för att det t.ex blev stora konflikter i landet (för varför skulle annars så många ryssar komma hit?). Att du sedan skriver "varför skulle jag vilja ha dem här" låter väl lite sådär.