• Marängen

Bf juli 2015 - Bildtråd

Hej alla blivande juli-mammor!

Här kommer en bildtråd för oss som längtar efter våra kommande juli-bebisar!

Lägg upp bild på er vackra mage, shopping, gravtest, ultraljud mm

Ps! Här är vi snälla mot varandra och alla magar växer olika fort och ser olika ut! :)

• Svar på tråden Bf juli 2015 - Bildtråd
  • Rosen
    Maddss skrev 2014-12-11 21:08:36 följande:

Hej, här är vår lilla korv. 7+3 här och är idag i vecka 11(10+0)

Jag är 29år och det är vårt första barn :)

Men det där är ju min bild! Hur har det kommit med med din text??
  • Maddss
    Rosen skrev 2014-12-12 17:37:05 följande:
    Men det där är ju min bild! Hur har det kommit med med din text??
    Jag ser bara min bild under min text.

En ultraljudsbild.

Vad ser du för bild då?
  • Rosen
    Maddss skrev 2014-12-12 20:47:08 följande:

Jag ser bara min bild under min text.

En ultraljudsbild.

Vad ser du för bild då?

Men gud vad konstigt!! Nu har det ändrats till det normala. Innan så såg jag min bild på ett graviditetstest med din text. Servern måste strula här på FL
  • eescala

Min lilla bebismage v11 (10+1) har en del hul sen innan jag blev gravid.

• Maddss
    Rosen skrev 2014-12-12 21:27:42 följande:
    Men gud vad konstigt!! Nu har det ändrats till det normala. Innan så såg jag min bild på ett graviditetstest med din text. Servern måste strula här på FL
    Va tur de är normalt igen då. Kan förstå att du blev lite fundersam när du såg min text o din bild :P
  • Maddss

Va mysiga magar ni har fått. Längtar efter mage jag med :) men har mitt hull på magen att mysa med så länge :D

• Mrs LW

Lillasyster/lillebror idag!  Hjärta Vecka 9 (8+4), med tickande hjärta och 19,3 mm lång. Kärlek!

Mamma till Elliot 30/12-11 och Gravid med syskon, BF 24/7-15
  • Kvinna30plus

Är i v8 (7+5) och har ingen tillstymmelse av mage. Har dock  platt mage sen innan och alltid haft, men bör man vara orolig? Märker inget på byxor etc. Ska på inskrivning på torsdag men ja då gör de ju ingen check, ska den 12 januari och göra prival ul. Gör ni andra privata ul eller får ni dem ändå?, tycker nästan alla gör så tidiga? Första barnet!

• mikipiki
    chilibean skrev 2014-12-10 22:59:50 följande:
    det var en väldig tydlig och fin bild i profil. :) vilken vecka var bilden tagen?
    Tack! Vecka 9+3 :)
Svar på tråden Bf juli 2015 - Bildtråd