• Anonym (Missnöjd!)

Små bröst, är missnöjd! (bild)

Jag är verkligen så missnöjd med mina bröst efter jag fick barn.
    De var inte så stora innan heller. Hade tidigare 75 B men nu passar
    jag knappt en 70A :( Tycker inte dem är vackra heller!
    Jag behöver kritik, bra som dålig!
    Är det någon som själv har små bröst och känner sig manad att lägga
    upp en bild är det uppskattat, är ju alltid skönt att veta att man inte är ensam!

• Svar på tråden Små bröst, är missnöjd! (bild)
  • Tecum

Fina bröst tycker jag, finns ingen anledning att vara missnöjd med dem.

• Anonym (?)

Förstår inte behovet av att visa upp dig?! Stora eller små så känns det helt onödigt att lägga ut bilder på dig naken?! Så konstigt!

• superelin

Snygga, inget fel!

Liiiite små i profil, men vad fan gör det?
    Som helhet är de skitsnygga!

• superelin

Snygga, inget fel!

• superelin

Snygga, inget fel!

• Anonym (Missnöjd!)

Snällt av er att säga att dem är fina, ja dom är väldans små, inte direkt fasta eller vad man ska säga heller.

Jag har inte ett behov av att visa upp mig utan kände mer att jag efter att ha gått och vänt och vridit mig i spegeln i 3 års tid i missnöje ville ha andras åsikter.
    Så att kalla det "behov" är nog ett felaktigt ordval, låter som om det vore det enda jag ville här i världen :)

• Anonym (Anna)

Jag förstår faktiskt inte varför du är missnöjd! Tänka att ha så där fasta och fina bröst efter att ha fått barn.

Nä sluta att klanka ner på dina bröst och var stolt istället!

• Anonym (....)

men hela du är ju smal, så dina bröst passar bra på din kropp. Ser fint ut :)  Du har snygg rygg, bröstkorg och mage dessutom. Din kropp ser atletisk ut. Jag har större bröst i förhållande till resten av kroppen än dig, men är jag smal om ryggen och har sluttande bröstkorg+ putmage särskilt längst ner så det ser osunt ut :(  Speciellt när jag väger mindre och bröstkorgen går ut så mkt. När brösten är större "väger de upp" mer så kroppen ser mer normal ut. Därför gillar jag mer när mina bröst är större men om jag hade haft din kropp hade jag varit jättenöjd och tyckt det sett propertionerligt ut med de brösten du har  :)  

• Anonym (...)

Dom är väldigt små, jag tycker det är fint med små men lite större tycker jag är snyggare. Du ser rätt smal ut i övrigt, om det är så att du vill ha större bröst så kan du ju försöka gå upp lite i vikt och träna samtidigt. 

Jag måste i ärlighetens namn säga att det är Mycket fulare med stora hängbröst än små, hellre små än stora och hängiga! Du ser för övrigt väldigt bra ut, ser ut att vara i bra form. 

• Anonym (.)

Jag håller med om att dina bröst passar din kropp jättebra! De har ju fin form! Kan tänka mig att alla kläder sitter skitsnyggt på dig!

Svar på tråden Små bröst, är missnöjd! (bild)