• Anonym (Missnöjd!)

Små bröst, är missnöjd! (bild)

Jag är verkligen så missnöjd med mina bröst efter jag fick barn.
    De var inte så stora innan heller. Hade tidigare 75 B men nu passar
    jag knappt en 70A :( Tycker inte dem är vackra heller!
    Jag behöver kritik, bra som dålig!
    Är det någon som själv har små bröst och känner sig manad att lägga
    upp en bild är det uppskattat, är ju alltid skönt att veta att man inte är ensam!

• Svar på tråden Små bröst, är missnöjd! (bild)
  • Anonym (…)

jävligt snygga bröst tycker jag ! snyggt med små och fasta, din kropp ser ut att vara snygg den med. passar till brösten

jag har haft så men så fort jag inte är typ underviktig så växer brösten. haaatar det och känner mig fet med jättebomber. jag kan INTE förstå hur man kan operera sig till stora bröst öht.!

• Anonym (silikon)
    Felfelfel skrev 2015-05-31 16:43:05 följande:

Hur jag kan vara säker? För att jag blev mobbad på högstadiet pga mina stora bröst. Jag utvecklade väldigt tidigt bröst och det retade sig andra flickor på. Det var inget jag antog, det var sådant som jag fick höra.

Hur vet jag idag. Man ser tydligt om någon granskar en med blicken på ett negativt sätt. Har du aldrig sett hur folk kan se avundsjuka ut? Vad märkligt att du aldrig upplevt det. Förekommer ju t.o.m i seriernas och teckningarnas värld. Man ser ju när en person är glad, arg, ledsen, så klart man märker när någon granskar en med en avundsjuk blick.

Jaha, men enligt min erfarenhet och enligt många trådar och bloggar, är erfarenheten att killar föredrar tjejer med stora bröst och att en handfull, är kanske lagom för vissa, men många föredrar ändå stora bröst. Har du aldrig läst om trådar där kvinnor är ledsna och oroliga för att deras män fantiserar om kvinnor med stora bröst? Det är inte alls ovanligt att en kille säger att han gillar lagom eller smått, för att inte framstå som elak för att han tycker att tjejens är för små...eller hur? Sen inte sagt att det förekommer dem som gillar små bröst också, men enligt min erfarenhet så har jag upplevt, läst, och sett att män tänder på kvinnor med stora bröst. 

Känns som att du tog illa vid dig. Har du små bröst? jag menar, jag skrev vad JAG upplevt, men ändå var du bara tvungen att ifrågasätta vad JAG upplevt. Varför då undrar jag. Jag får känslan av att du är en av de där tjejerna som ser avundsjukt på dem med stora bröst och därför var du tvungen och ifrågasätta. Hade du inte brytt dig, så hade du inte brytt dig.

Tror inte att porren hade haft så många skådespelerskor med stora bröst om män INTE gillade stora bröst. Tror inte att anledningen till att allt fler opererar in silikon, för att de gillar små bröst eller för att de hört att killar minsann vill ha en handfull
    eller hur?

Givetvis finns det ingen kille som säger något negativt om små bröst. Lite bevarelsedrift måste det finnas. Annars stängs godisbutiken direkt. Nog inte så många killar som skulle säga NEJ om deras tjej med små bröst, en dag säger silikon.. 

Överlag är det inte många killar som vill ha en "hyvelbänk" 

Nä rattarna ska fylla handen och mer där till!! 

Kvinnor med bröststorlek modell stora får oftast mer framgång och äger bättre självförtroende..
  • Tecum
    Anonym (silikon) skrev 2015-05-31 22:06:34 följande:
    Givetvis finns det ingen kille som säger något negativt om små bröst. Lite bevarelsedrift måste det finnas. Annars stängs godisbutiken direkt. Nog inte så många killar som skulle säga NEJ om deras tjej med små bröst, en dag säger silikon.. 

Överlag är det inte många killar som vill ha en "hyvelbänk" 

Nä rattarna ska fylla handen och mer där till!! 

Kvinnor med bröststorlek modell stora får oftast mer framgång och äger bättre självförtroende..
    Nja, jag är man och väldigt förtjust i bröst. Men varför skulle jag bara uppskatta EN viss storlek? Det är som att ha ett smörgåsbord framför sig och bara äta en rätt.  Visst, det optimala bröstet fyller handen och jag har inte små händer. Men det gör inget om de är större eller mindre, Dock inte för stora, det är inte attraktivt för mig. Naturlighet är viktigt, hellre lite skavanker än att de ser konstgjorda ut. Det har en del kvinnor med sillisar missat. 

Så än en gång, TS har fina bröst och de är inte för små!

Hur menar du att kvinnor med stora bröst är mer framgångsrika? På att ragga eller...? Yrkesmässigt har det ingen betydelse.
  • Anonym (silikon)
    Tecum skrev 2015-06-01 20:19:07 följande:
    Nja, jag är man och väldigt förtjust i bröst. Men varför skulle jag bara uppskatta EN viss storlek? Det är som att ha ett smörgåsbord framför sig och bara äta en rätt.  Visst, det optimala bröstet fyller handen och jag har inte små händer. Men det gör inget om de är större eller mindre, Dock inte för stora, det är inte attraktivt för mig. Naturlighet är viktigt, hellre lite skavanker än att de ser konstgjorda ut. Det har en del kvinnor med sillisar missat. 

Så än en gång, TS har fina bröst och de är inte för små!

Hur menar du att kvinnor med stora bröst är mer framgångsrika? På att ragga eller...? Yrkesmässigt har det ingen betydelse.
    Yrkesmässigt så får de lättare än de med små bröst. Dels handlar det om självförtroendet och dels handlar det om underliggande psykologiska orsaker. En kvinna som har större bröst eller lite över normala är mer framgångsrik som barnproducent och därmed viktigare i den sociala strukturen än kvinnan med nästan inga alls. 
    Lagom eller lite mindre än lagom ur-ringat får bättre resultat hos de som rekryterar och då spelar det ingen roll om det är män eller kvinnor som är rekryterare. 

I de flesta fall som exempel så har vi bättre förmåga att minnas artister med bröst än artister som inte har några alls eller nästan obefintliga.

Sen spelar det ingen roll att vetenskapen säger annat om barnafödandet. Det ligger djupt rotat i vårt primära system. Lika djupt rotat som viljan till fortplantning.. 
  • Anonym (Har också småttingar)

De är jättefina! Den formen efter graviditet är lyckosamt! Glad

• Tecum
    Anonym (silikon) skrev 2015-06-01 20:36:36 följande:
    Yrkesmässigt så får de lättare än de med små bröst. Dels handlar det om självförtroendet och dels handlar det om underliggande psykologiska orsaker. En kvinna som har större bröst eller lite över normala är mer framgångsrik som barnproducent och därmed viktigare i den sociala strukturen än kvinnan med nästan inga alls. 
    Lagom eller lite mindre än lagom ur-ringat får bättre resultat hos de som rekryterar och då spelar det ingen roll om det är män eller kvinnor som är rekryterare. 

I de flesta fall som exempel så har vi bättre förmåga att minnas artister med bröst än artister som inte har några alls eller nästan obefintliga.

Sen spelar det ingen roll att vetenskapen säger annat om barnafödandet. Det ligger djupt rotat i vårt primära system. Lika djupt rotat som viljan till fortplantning.. 
    Intressant, har du någon undersökning som stöder din teori? Jag kan köpa det där med självförtroendet men kopplingen mellan kapacitet som barnproducent och kapacitet som anställd tvivlar jag på. Även att kvinnor rekryterar på urringningar...

Men du snuddar vid en annan intressant sak, kvinnor som klagar på att män kollar in deras bröst. Det gnälls ju ständigt om detta och vi män är så otäcka så... Jag menar, en urringning är väl till för att tittas på, den finns väl knappast där för att kvinnor är varma om brösten. Det där gnället andas krokodiltårar...
  • Anonym (Små bröst)

Till ts, jag tycker du ska vara nöjd över dina bröst för dom är fina:). Om du ändå funderar på att op brösten så går jag emot och rekommenderar dig att opera in under bröstmuskeln och inte alls vänta tills du är klar med barnafödande. Nu får du inte tro att jag tycker att du ska opera dig för dom är verkligen fina och jag hade varit nöjd om mina hade sett ut som dina.

• Anonym (Små bröst)
    Anonym (silikon) skrev 2015-06-01 20:36:36 följande:

Vill gärna se fakta om din teori, jag anser den inte alls håller i det stora hela. Jag har alltid haft små bröst och efter barnen så var brösten obefintliga, men det har aldrig hindrar killar från att ge mig uppmärksamhet. Hade ofta flera killar som var intresserad och ville vara tillsammans med mig, men personligen mådde jag dåligt över brösten och tog inte emot uppmärksamheten. Tillslut mådde jag så dåligt att jag ansåg att det bara fanns en utväg efter att inte klarat av att åka och bada med barnen på 5 år eller ens kunna ha linne för att jag skämdes så mycket över mina bröst. Kunde inte ens visa mig naken för min sambo sista åren, han ville definitivt inte att jag skulle opera mig och försökte få mig att förstå att jag var snygg precis som jag var. Jag har alltid varit nöjd efter min operation och resultatet är över förväntan, men jag har då inte fått mer killar än tidigare och inte heller större framgångar inom yrkeslivet utan det är precis som innan. Självklart är självförtroendet mycket bättre och jag mår bättre med mig själv. Nu har jag fått ytterligare 3 barn och brösten är än bättre idag efter operationen. Nu ville jag bara ha normala bröst till min kroppsstorlek och det var dom tills jag fick fler barn och blev större så nu är dom över medel, men inte nu heller är det någon skillnad inom yrkeslivet. Däremot något som fått fler killar att smöra och stanna av utan vidare för att ge komplimanger är att jag blivit blondin igen.

Inom dom yrken jag jobbat på så har ofta dom med stora bröst och tajta urringningar ofta oförkänt blivit tagen för dum bimbo och det är synd.
  • Illusion

Vi med små bröst får oftast de snygga och vältränade killarna. Vet inte varför. Min erfarenhet i alla fall.

Ts, du har en jättesnygg kropp.

• Anonym (silikon)
    Anonym (Små bröst) skrev 2015-06-01 22:19:17 följande:
    Vill gärna se fakta om din teori, jag anser den inte alls håller i det stora hela. Jag har alltid haft små bröst och efter barnen så var brösten obefintliga, men det har aldrig hindrar killar från att ge mig uppmärksamhet. Hade ofta flera killar som var intresserad och ville vara tillsammans med mig, men personligen mådde jag dåligt över brösten och tog inte emot uppmärksamheten. Tillslut mådde jag så dåligt att jag ansåg att det bara fanns en utväg efter att inte klarat av att åka och bada med barnen på 5 år eller ens kunna ha linne för att jag skämdes så mycket över mina bröst. Kunde inte ens visa mig naken för min sambo sista åren, han ville definitivt inte att jag skulle opera mig och försökte få mig att förstå att jag var snygg precis som jag var. Jag har alltid varit nöjd efter min operation och resultatet är över förväntan, men jag har då inte fått mer killar än tidigare och inte heller större framgångar inom yrkeslivet utan det är precis som innan. Självklart är självförtroendet mycket bättre och jag mår bättre med mig själv. Nu har jag fått ytterligare 3 barn och brösten är än bättre idag efter operationen. Nu ville jag bara ha normala bröst till min kroppsstorlek och det var dom tills jag fick fler barn och blev större så nu är dom över medel, men inte nu heller är det någon skillnad inom yrkeslivet. Däremot något som fått fler killar att smöra och stanna av utan vidare för att ge komplimanger är att jag blivit blondin igen.

Inom dom yrken jag jobbat på så har ofta dom med stora bröst och tajta urringningar ofta oförkänt blivit tagen för dum bimbo och det är synd.
    Problemet blir när urringningarna blir sexuella och inte en status för liv. Här måste du lämna det metrosexuella perspektivet och gå betydligt längre ner i det primitiva beteendevetenskapliga perspektivet. 

Nu sitter inte bara självförtroendet på en kvinna i storleken med bröst. Håret spelar också in. 

Men även en annan sak.
    Vad är en av de sista ritualerna du gör, innan du lämnar hemmet?
    (jag vet det mest troliga svaret och det är inte brösten)Skrattande

Nu känns det lite meningslöst att hänvisa till en massa forskning och uppsatser. Lägga tid på att samla samman en massa länkar som ingen läser är tidsslöseri och ur mitt perspektiv meningslöst

Nåväl brösten blir aldrig de samma efter amning. Men de är lika heliga för det. De är symbol för liv och fortplantningen. Så även kvinnan och hennes attribut. Är det någon som vet detta så är det kvinnan själv.
Svar på tråden Små bröst, är missnöjd! (bild)