Anonym (Små bröst) skrev 2015-06-01 22:19:17 följande:
Vill gärna se fakta om din teori, jag anser den inte alls håller i det stora hela. Jag har alltid haft små bröst och efter barnen så var brösten obefintliga, men det har aldrig hindrar killar från att ge mig uppmärksamhet. Hade ofta flera killar som var intresserad och ville vara tillsammans med mig, men personligen mådde jag dåligt över brösten och tog inte emot uppmärksamheten. Tillslut mådde jag så dåligt att jag ansåg att det bara fanns en utväg efter att inte klarat av att åka och bada med barnen på 5 år eller ens kunna ha linne för att jag skämdes så mycket över mina bröst. Kunde inte ens visa mig naken för min sambo sista åren, han ville definitivt inte att jag skulle opera mig och försökte få mig att förstå att jag var snygg precis som jag var. Jag har alltid varit nöjd efter min operation och resultatet är över förväntan, men jag har då inte fått mer killar än tidigare och inte heller större framgångar inom yrkeslivet utan det är precis som innan. Självklart är självförtroendet mycket bättre och jag mår bättre med mig själv. Nu har jag fått ytterligare 3 barn och brösten är än bättre idag efter operationen. Nu ville jag bara ha normala bröst till min kroppsstorlek och det var dom tills jag fick fler barn och blev större så nu är dom över medel, men inte nu heller är det någon skillnad inom yrkeslivet. Däremot något som fått fler killar att smöra och stanna av utan vidare för att ge komplimanger är att jag blivit blondin igen.
Inom dom yrken jag jobbat på så har ofta dom med stora bröst och tajta urringningar ofta oförkänt blivit tagen för dum bimbo och det är synd.
Problemet blir när urringningarna blir sexuella och inte en status för liv. Här måste du lämna det metrosexuella perspektivet och gå betydligt längre ner i det primitiva beteendevetenskapliga perspektivet.
Nu sitter inte bara självförtroendet på en kvinna i storleken med bröst. Håret spelar också in.
Men även en annan sak.
Vad är en av de sista ritualerna du gör, innan du lämnar hemmet?
(jag vet det mest troliga svaret och det är inte brösten)
Nu känns det lite meningslöst att hänvisa till en massa forskning och uppsatser. Lägga tid på att samla samman en massa länkar som ingen läser är tidsslöseri och ur mitt perspektiv meningslöst
Nåväl brösten blir aldrig de samma efter amning. Men de är lika heliga för det. De är symbol för liv och fortplantningen. Så även kvinnan och hennes attribut. Är det någon som vet detta så är det kvinnan själv.