Inlägg från: Surrih |Visa alla inlägg
  • Surrih

Något biter mig när jag sover. :(

Har du katt eller dyl? Så kan det kanske vara loppor, dom gillar väl eg inte människor men kan provbita vad jag har hört. Ser smått ut för att vara vägglöss men kolla madrasser om du hittar nå djur.

• Surrih

Det låter tyvärr som vägglöss! Dom är svåra att bli av med har jag läst så kanske bäst att ringa hyresvärd/Anticimex på en gång. Dom kan ju om inte annat säkert se vad det är hursomhelst. Hoppas det löser sig!

• Surrih

Hur har det gått med krypen ts? Hoppas du får bukt med det iaf! :)

• Surrih

Ush vad jag lider med dig! Är inte hyresvärden nå bra? Tänkte på det du skrev, att han inte skulle göra något.. Om du bor i hyresrätt och han inte tar tag i saken så skulle iaf jag ringa och ligga på hyresgästföreningen och fråga hur kan ska gå till väga..och Så kontakta Anticimex eller kanske mejla dom bilder och info så du kan få svar på först vad det är som biter dig. Om det inte var konstaterade vägglöss?

Om det är vägglöss så är dom luriga att bli av med så då måste man nästan ha hjälp av Anticimex. Får bebisen några bett eller är det bara du? Prova sätta ut lite klistrig tejp (klistret utåt) på lister och på sängben om du har så kanske det fastnar nå kryp på dom.

• Surrih

Vet inte varför det blir så :/ har du provat med salva typ xylocain? Har du möjlighet att om du hittar nåt mer djur att lägga upp en bild? Skönt iaf att bebis klarat sig. Hunden har inte fått några bett eller är klilig?

• Surrih

Vissa är känsligare för betten. Så det blir som en allergisk reaktion kan va därför du känner det så väl.

• Surrih

Har du sett råttjägarna på kanal 5? Du kan säkert få lite tips ifrån det programmet. Finns på 5an play :) har läst ganska mycket om ohyra för jag är livrädd för att åka på något sånt haha. Hoppas verkligen ni får bukt med det snart, måste påfrestas ganska mycket psykiskt kan jag tänka mig :(

• Surrih

Hm. Tänker på fågelloppor när man ser dom på rad. Men du har ju också huller om buller.. Gud vilket mysterium! Har suttit och googlat som en dåre haha.

• Surrih

Bor du i lgh kan det komma löss från någon annan lgh med har jag hört :0

Svar på tråden Något biter mig när jag sover. :(