• Julmust2014

Blastocyst FET

Hej, gjorde i förrgår en FET med en 5 dagas blastis. Det är första FET för oss och andra återföringen. Gjorde en ET med ett 2 dagars i oktober som inte blev något tyvärr.

Några andra som ruvar på en december blastis? Känner ni något? Stack till igår morse och idag har jag haft molvärk.

• Svar på tråden Blastocyst FET
  • lillal8_79

Hej julmust! Vad jobbigt du har med din värk. Hoppas du får sova i natt. Jag har haft mensvärk från och till hela dagen. Mina förhoppningar är låga. Det har ju hänt att jag haft kortare cyklar så jag skulle kunna få mensen på lördag : p Du har väl BIM idag?

Imorgon jobbar jag sista dagen innan jullov, ska bli så jäkla skönt. Samtidigt är jag lite orolig att jag ska få för mkt tid att grubbla och börja deppa : /

• Julmust2014
    Julmust2014 skrev 2014-12-19 07:04:58 följande:

Vi tjuvtestade imorse!

Ett plus är ett plus va? :) phpDMlc6229585.jpg

RD 7
  • smenskelling

På ruv dag 7 ? Går du på några mediciner under tiden du ruvar? Kan tyvärr påverka. Vet att man är nyfiken men bästa är att stå ut och få ett riktigt svar på test dagen. Själv har jag inte testat en enda gång, och jag är på ruv dag 13.

Men håller tummarna på att du lyckats få ett positivt + ändå fast det är tidigt. O Isåfall Grattis!

• Julmust2014
    smenskelling skrev 2014-12-19 08:33:23 följande:

På ruv dag 7 ? Går du på några mediciner under tiden du ruvar? Kan tyvärr påverka. Vet att man är nyfiken men bästa är att stå ut och få ett riktigt svar på test dagen. Själv har jag inte testat en enda gång, och jag är på ruv dag 13.

Men håller tummarna på att du lyckats få ett positivt + ändå fast det är tidigt. O Isåfall Grattis!

Inga hormoner. Ostimulerad FET :)

Vad menar du med ett positivt plus? Ett plus är ju ett plus :)
  • lillal8_79

Grattis julmust!! : ) Visst är det svagare strecket rosa? Gud vad roligt! Jag känner nu trots mensvärk hela dagen att det inte är kört riktigt än : )

• Julmust2014
    lillal8_79 skrev 2014-12-19 17:23:24 följande:

Grattis julmust!! : ) Visst är det svagare strecket rosa? Gud vad roligt! Jag känner nu trots mensvärk hela dagen att det inte är kört riktigt än : )

Tack lillal8_79!

Ja, precis. De ljusare strecken är rosa och blir allt rödare. Tog ett test imorse och ett när jag kom hem från jobbet idag.

Har ont i brösten och stundvis molande värk.

Känns helt overkligt och underbart!

Klart det inte är kört! Jag tjuvtestade ju :)

Du har ju inte testdag än på ett bra tag!

Berätta hur det går!
  • smenskelling
    Julmust2014 skrev 2014-12-19 08:52:37 följande:

Inga hormoner. Ostimulerad FET :)

Vad menar du med ett positivt plus? Ett plus är ju ett plus :)

Ha, nä mobilen slarva med texten .
  • Miini
    Julmust2014 skrev 2014-12-19 16:55:02 följande:

Det blir starkare :)

Har eg inget i den här tråden att göra, men måste bara ge dit ett stort grattis till ditt plus! Håller tummarna för att du får en smidig graviditet!
Svar på tråden Blastocyst FET