• Julmust2014

Blastocyst FET

Hej, gjorde i förrgår en FET med en 5 dagas blastis. Det är första FET för oss och andra återföringen. Gjorde en ET med ett 2 dagars i oktober som inte blev något tyvärr.

Några andra som ruvar på en december blastis? Känner ni något? Stack till igår morse och idag har jag haft molvärk.

• Svar på tråden Blastocyst FET
  • Julmust2014
    Miini skrev 2014-12-19 21:23:17 följande:
    Har eg inget i den här tråden att göra, men måste bara ge dit ett stort grattis till ditt plus! Håller tummarna för att du får en smidig graviditet!
    Tack snälla Miini!

Känns ofattbart :)
  • lillal8_79

Känns konstigt att vi bara har varit på den här tråden i 6 dagar och nu så har du plussat också : ) Ligger på soffan med hunden och funderar om molvärken kan vara nåt annat än mensvärk. Känner mig allmänt positiv trots att jag tvivlar. Så länge man inte vet finns det hopp ; )

Jag kan inte ens föreställa mig vilka känslor ett plus skulle frambringa. Jag tror jag skulle svimma ; )

Du försvinner väl inte bort från tråden utan att säga hej då va : )

• lillal8_79

Känns konstigt att vi bara har varit på den här tråden i 6 dagar och nu så har du plussat också : ) Ligger på soffan med hunden och funderar om molvärken kan vara nåt annat än mensvärk. Känner mig allmänt positiv trots att jag tvivlar. Så länge man inte vet finns det hopp ; )

Jag kan inte ens föreställa mig vilka känslor ett plus skulle frambringa. Jag tror jag skulle svimma ; )

• Julmust2014
    lillal8_79 skrev 2014-12-19 22:16:56 följande:

Ja, det gick fort :) nu vill vi bara vara lyckliga över plusresultat. Men det går liksom inte att låta bli att oroa sig. Det är ju så himla tidigt.

Jag tror vi båda har tittat på dom där positiva stickorna minst sjuttioelva gånger :)

Fortsätt vara positiv! Finns ju ingen anledning att inte vara det :)

Jag kommer inte försvinna i första taget. Vill ju höra hur det går för dig och de andra :)

Det är nästan så att man svimmar! Kan verkligen rekommendera att testa när du och din partner är lediga ihop. Var hel konstigt att skiljas åt och åka till jobbet direkt efter vi testat positivt igår morse.
  • lillal8_79

Nä åka till jobbet efter en sån där grej skulle jag inte heller vilja göra ; ) Tur att man är julledig nu då.

Inget nytt under solen här, bara vanlig molvärk. Har visserligen testdag den 30 men de närmsta dagarna kommer bli spännande.

Läste på en annan tråd att det är 53 % chans att bli gravid på en blasto. Jag har inte haft nån koll på %. Kan det verkligen stämma? Fast det verkar som det är många som plussar på de här blasto trådarna.

Hur går det för dig smenskelling?

• smenskelling

Jo här går det fortfarande bra, har dock inte tjuv testat så jag vet inte, är på ruv dag 14 idag

• lillal8_79

Blev tvungen att glo i spegeln ett tag för att se om jag hade nå glansiga ögon men icke ; ) Tiden går trögt, ruvar dag 8 idag. Känns som mensen kommer om några sekunder : p

• smenskelling

Mina är helt vattniga , ögonen altså .. frågade sambon om han såg fram i mot test dagen, han vet redan vad det blir " va hans svar med ett smile ...hmm jag hoppas jag oxå.

• smenskelling

En undran hur tar eran partners det med att ni inte har/haft sex? Vi fick sex förbud pga infektion risken två veckor och den veckan jag tog sprutor va det inte någon tal på att ens fantisera om sex. Så vi har inte haft det på 3 veckor och min gubbe har varit riktigt frustrerande, har ju hjälpt han lite på annat sätt men det är inte samma sak enligt honom, så igår hade vi sex för första gången på 3v haha kändes som första gången skönt va det

• lillal8_79

Inte fel att få längta efter varann ett tag ; ) Vi har inte haft några restriktioner.

Jag fråga min sambo vad han trodde idag, vi har inte pratat om det sen återföringen. Han sa i motsatts till din att han inte trodde på den här gången. Nähe! Vet inte vad han basera det på. Jag antar att han har rätt men hoppas få visa honom fel. Han trodde på förra omgången men den lyckades inte, så vad vet han.

Just nu är min mage och jag inte kompisar. Syrran lagade mat till mig idag.. kom precis på att hon tyckte kycklingen luktade konstig. Jag var för trött för att orka bry mig. Hoppas det inte beror på det : p

Svar på tråden Blastocyst FET