• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Sthmtotten

En blandning av riktigt mesiga stön och "ta min böjda kuk", killen hade verkligen en böjd kuk och var inte duktig för fem öre, lät honom fortsätta utan nån större entusiasm, vi sågs aldrig mer efter det!

• Anonym (...)

Inte under själva akten, men när jag skulle tillfredsställa mig själv efter att han var färdig

Är du färdig snart?, äh jag går och pinkar...

Nej och det kommer jag inte att bli...

• Anonym (Tessan)
    Zandra f skrev 2014-12-15 21:35:04 följande:

Haha ett par som jag umgicks med innan sattvi å snacka sex vi tjejer på enf est. Hon berätta då att killen som var en av mina bästa kompisarsägersåhär innan han kommer._vänta vänta.stananr upp å slpper värsta brakaren. Var gång....så hon hade svårtå komma.. hahaha

haha den va bra. Jag hade sex med en kille en gång som ja var kk med, mitt i alltihop slutar han jucka och lägger av värdens rap.Han hade jämt hällt i sig en öl nån minut före som han behövde få ut. det liksom eka i väggarna så kraftig var rapen. Jag vet jag skratta först men sa sen du kunde väl fortsatt jucka ändå trots att du rapa för ja va rätt nära att komma och hade han bara fortsatt har ja ej brytt mig om att han rapa.haha
  • nevermind

"- Jag måste prutta." Å så gjorde han det. Mitt i sexet, i missionären. Så jävla vidrigt.

• Anonym (tops)

Ska man skratta eller gråta? Jag tror jag gråter av skratt!

• Anders 386
    en morgondröm skrev 2014-12-15 21:36:22 följande:

Jag blev slickad av en man som trodde han var sååå bra!(min kompis hade fått en skön stund med honom innan) Jag sa- Sluta! Det där är inte ens skönt! -Du kan inte det här! Han gick hem med slokande svans och ett knäckt självförtroende..

Det där var inte snällt - Om nån anstränger sig men det ändå inte blir bra tycker jag man ska vara lite finkänslig. Nån annan kanske hade tyckt det var jätteskönt. Jag förstår hans reaktion.
  • Anonym (Usch)

Ligg helt still, precis som om du vore död.

• Anonym (W)
    Anders 386 skrev 2014-12-16 08:41:21 följande:
    Det där var inte snällt - Om nån anstränger sig men det ändå inte blir bra tycker jag man ska vara lite finkänslig. Nån annan kanske hade tyckt det var jätteskönt. Jag förstår hans reaktion.
  • en morgondröm
    Anders 386 skrev 2014-12-16 08:41:21 följande:

Det var nog ingen fara! Han hade ju gett kompisen en skön orgasm! Och vi är fortfarande kompisar han och jag! Han kunde inte tillfredsställa mig bara! Och vi har den kommunikationen! Rå men hjärtlig!
  • Anders 386
    en morgondröm skrev 2014-12-16 08:52:16 följande:
    Det var nog ingen fara! Han hade ju gett kompisen en skön orgasm! Och vi är fortfarande kompisar han och jag! Han kunde inte tillfredsställa mig bara! Och vi har den kommunikationen! Rå men hjärtlig!
    Med den infon så lät det inte så illa längre. Jag drog lite förhastade slutsatser. Kanske för att jag själv är känslig för kritik. Lät lite häftig upplevelse ni var med om eftersom han varit med din kompis innan.Skrattande
Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?