• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Anonym (Ung)

Det värsta jag har hört var nog med andra killen jag hade sex med. Jag var dökär i honom men han hade ganska nyligen gått ur ett "långt" förhållande. Vi var båda 15 år då. 

En liten stund in i sexet sa han: "Märks det att jag har gjort det här med Amanda tolv gånger förut?" och så fortsatte han medans jag mest låg där lite äcklad och i chock att han precis sa som han sa. Skrattar högt åt det idag. Vet inte om hans minns att han sa det.

• Anonym (A)

Bodde tillfälligt i mina föräldrars gästrum och hade dragit hem en kille som jag hade småflirtat med flera månader. Han var sjukt nervös pga. olika anledningar och alkohol i kroppen hjälpte inte riktigt till. Naturligtvis kom han alldeles för fort och höll på att skämmas ihjäl... Sedan började han glatt sjunga "Fyra sekunder, underbart är kort" och sedan dog jag av skratt! 

Just den kvällen blev det väl inte så bra sex, men ett sjukt roligt minne =)

• Anonym (A)

Har en annan som inte riktigt var under sex, men i alla fall så hängde jag med en killkompis/kk på en fest och han skulle försöka få ihop mig med en av hans kompisar. Han hade hållit på i flera dagar och höjt kompisen till skyarna och jag var lagomt nyfiken.

Tills jag träffade honom och hörde att han pratade så bred östgötska att jag först trodde att det var ett skämt (kolla "kålmårdstroll" på youtube så fattar ni vad jag menar). Men nej, han pratade verkligen så. Blev tyvärr inget ligga av den kvällen :P

• Mahmutta
    Sthmtotten skrev 2014-12-15 22:43:51 följande:

En blandning av riktigt mesiga stön och "ta min böjda kuk", killen hade verkligen en böjd kuk och var inte duktig för fem öre, lät honom fortsätta utan nån större entusiasm, vi sågs aldrig mer efter det!

Haha, Sthmtotten och jag har legat med samma kille! Världen är allt bra liten.
  • Anonym (Mia)
    en morgondröm skrev 2014-12-16 08:52:16 följande:

Det var nog ingen fara! Han hade ju gett kompisen en skön orgasm! Och vi är fortfarande kompisar han och jag! Han kunde inte tillfredsställa mig bara! Och vi har den kommunikationen! Rå men hjärtlig!

Ja men du skrev ju att han blev ledsen och gick hem knäckt? Låter inte som en hjärtlig kommunikation... Det var inte schysst av dig, pinsamt faktiskt att ta upp en sån sak i en sån här tråd.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (One night stand) skrev 2014-12-16 11:39:42 följande:

Från samma kille som jag knullade i hans föräldrars garage på en madrass mellan bilar..

"Stöna litte för mä då" på bred värmländska.. Lagom tändande..

Sedan när vi bytte till Doggystyle så jucka han på som tusan och sa han " det här är rock n roll, men det här är hårdrock", så jucka han på så det eka i hela garaget. I efterhand tycker jag det var väldigt roligt!

Haha han låter som Pölsa i filmen Smala Sussie! :)
  • en morgondröm
    Anonym (Mia) skrev 2014-12-16 18:32:05 följande:

Ja men du skrev ju att han blev ledsen och gick hem knäckt? Låter inte som en hjärtlig kommunikation... Det var inte schysst av dig, pinsamt faktiskt att ta upp en sån sak i en sån här tråd.

Han vart knäckt tillfälligt! Han kan vara rätt giftig mot mig också! Vi känner varandra som sagt! Du behöver inte kolla in tråden om Du tycker det är pinsamt! Landet är fritt och ordet likaså! Blunda och titta någon annanstans! B-)
  • Anonym (tops)
    Mahmutta skrev 2014-12-16 18:26:37 följande:

Haha, Sthmtotten och jag har legat med samma kille! Världen är allt bra liten.

Håhåjaja! Där ser man!
  • Anonym (tops)
    en morgondröm skrev 2014-12-16 18:44:00 följande:

Han vart knäckt tillfälligt! Han kan vara rätt giftig mot mig också! Vi känner varandra som sagt! Du behöver inte kolla in tråden om Du tycker det är pinsamt! Landet är fritt och ordet likaså! Blunda och titta någon annanstans! B-)

• Anonym (Tjejen)

Jag råkade ut för en kille som sa efter han hade kommit:
    - Jaha, då var jag färdig.
    Jag fattade inte ens att han hade kommit, för han var helt tyst under hela akten och även vid orgasmen. Märkte ingeting på honom.
    Själv kan jag inte komma av bara penetrerande sex, så det blev ingen orgasm för mig den gången, haha.

Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?