• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Anonym (The Reality Bureau)

Jag hade en ganska mycket äldre, tillika gift, älskarinna under 4 år i början av 90-talet. Allt flöt fint och vi hade kul. Tills en dag. Dagen som förändrade allt.

Mitt i festen så hör jag henne säga;

-Är det gott i kuken?

Detta upprepade hon tills jag, som var i chock, fann mig och kunde svara henne.

En liten del av mig dog den dagen.

• Anonym (Jadu..)

-du är så

Tycker det är avtändande med tjejer som lägger fokus på storleken.

• Anonym (Fattar inte)
    Anonym (The Reality Bureau) skrev 2015-05-20 10:06:53 följande:

Jag hade en ganska mycket äldre, tillika gift, älskarinna under 4 år i början av 90-talet. Allt flöt fint och vi hade kul. Tills en dag. Dagen som förändrade allt.

Mitt i festen så hör jag henne säga;

-Är det gott i kuken?

Detta upprepade hon tills jag, som var i chock, fann mig och kunde svara henne.

En liten del av mig dog den dagen.

Vad menade hon med det? Jag fattar inte riktigt, vaddå gott i kuken?
  • Livsnjutaren38
    Hon den där skrev 2015-01-09 06:46:26 följande:

Hade ett långdistansförhållande och hälsade på hemma hos honom första gången. Vi var 19 år och han hade inte flyttat hemifrån ännu. Vi kom dit sent på kvällen och hans mamma och styvpappa hade gått och lagt sig. Vi försökte vara diskreta, men den första kommentaren från styvpappan på väg till frukostbordet: "God morgon, gökungar!"

Jaha, så mycket hade man för att vara diskret... 

ONS, mitt i akten kläcker han ur sig: "Åååh! Det här kunde jag aldrig göra med mitt ex. Hon var för tjock, så jag kunde bara ta henne från sidan bakifrån, annars fick jag inte in den."

Intresseklubben mottager med viss tveksamhet den informationen och avslutar därmed abrupt kvällens aktiviteter. Ingen risk för återbesök.

ONS i skogen, rumlar runt i undervegetationen när han säger "Kan du sluta stoppa in mossa mellan skinkorna på mig med tårna?"

Man kan väl säga att vi båda kom av oss lite efter det.

Till sist ett hett tips: Twisted Sister är inte lämplig bakgrundsmusik. Försökte hålla takten, men någonstans mitt i "We're not gonna take it! No! We ain't gonna take it! We're not gonna take it anymoooore!" kunde jag inte hålla mig för skratt längre. Bröt ihop av fnitter och musiken bara fortsatte. Först såg han lite smått sårad ut, men sen började han också skratta. Vi stängde av stereon och tog en vända på köksbänken istället.

Hehe du verkar vara en rolig prick:D
  • Anonym (The Reality Bureau)
    Anonym (Fattar inte) skrev 2015-05-20 10:38:57 följande:

Vad menade hon med det? Jag fattar inte riktigt, vaddå gott i kuken?

Jag hajar precis vad du menar. Lägg märke till att jag också frös till innan jag fann mig. Hon frågade, baserat på hennes generations knull-lingo om ifall det var skönt för mig att vara i henne.

Det var dock inte en riktig undran då hon mycket väl visste att jag njöt av att knulla henne. Det var helt enkelt hennes version av dirty talk.

Nu har jag pratat för mycket om detta. Jag fryser och är lite rädd.
  • Anonym (U)

Ett engångsknull flera år yngre, jag vill skylla på det, undrar om det kan komma mjölk ur hans bröstvårtor då jag leker med dom. Började asgarva.

Ett engångsknull som aldrig hann bli ett knull. Han var brottare, så stark och jag hann suga tre drag sen kom han. Besviken var ordet.

Ett kk som frågar; tycker du om min kuk? Är den skön? Är det skönt? Frågorna gör bara att lusten minskar efter varje.

Jag och xet har sex, han tar mig bakifrån och hans hund befinner sig i sovrummet. Den börjar spy en stor hög av hundmat som den sedan smaskar i sig. Min lust totaldör men inte hans så han fortsätter köra på medans jag stoppar huvet i madrassen och försöker blunda för situationen jag är i och hoppas han snart avslutar.

Samma ex ursäktar sig och går iväg under förspelet och släpper en ljudlig fis för att sedan återkomma. Hände många gånger så det blev normalt okej.

Jag själv har sagt tråk elaka saker som; men knulla då! Kör på bara! Jag vill att du ska komma. När min lust dött och sexet inte är skönt och jag bara vill att det ska vara över.

• Anonym (Tjejen x)
    Anonym (Greta) skrev 2014-12-30 10:47:29 följande:

Då killen mitt i akten frågat hur många man varit med innan, jag har varit med om det TRE (!) gånger.

Det här har jag också sagt, och det jag ville veta var om han var oskuld för i så fall så hade jag gärna kört utan kondom, men vågar inte det annars.
  • Anonym (Tjat)

Ett ex som alltid skulle dra ut på att stoppa in kuken i mig. Jag bad om att få den och han ville väl retas och få mig mer sugen men drog det alltid för långt och jag fick tjata om att få kuken i mig så lusten la sig varje gång, så när jag till slut fick kuken i mig så var det inte alls lika skönt som det skulle kunnat vara.

• Anonym (Fattar inte)
    Anonym (The Reality Bureau) skrev 2015-05-20 11:56:14 följande:
    Jag hajar precis vad du menar. Lägg märke till att jag också frös till innan jag fann mig. Hon frågade, baserat på hennes generations knull-lingo om ifall det var skönt för mig att vara i henne.

Det var dock inte en riktig undran då hon mycket väl visste att jag njöt av att knulla henne. Det var helt enkelt hennes version av dirty talk.

Shit. Vilken kvinna att uttrycka sig
  • Anonym (:o)
    Anonym (The Reality Bureau) skrev 2015-05-20 11:56:14 följande:

Det var inte dialektalt då? Eller så hittade du henne på ålderdomshemmet
Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?