• Anonym (tops)

Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

• Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Anonym (Vivvi)

När ens kille kommer och bara antar att sexet är slut bara för att HAN kom.. och man ligger där och tänker för sig själv "....men jag då?...."

• Anonym (Pudding)
    Anonym (Love) skrev 2015-05-22 00:00:55 följande:
    OMG kräktes du?
    Spottade väldigt fort, sköljde munnen med vatten och bröt ihop i en skrattattack.

Kan säga att chokladpudding är fett mycket godare :)
  • Anonym (trixie)

Killen som trodde han gav mig fontänorgasm! -Det är inte kiss! Det är inte kiss!.. Det var det.. För jag var väldigt kissnödig och skönt var det inte heller...

• Noname00
    Anonym (Vivvi) skrev 2015-05-22 01:57:10 följande:

När ens kille kommer och bara antar att sexet är slut bara för att HAN kom.. och man ligger där och tänker för sig själv "....men jag då?...."

Hände mig en gång men hjälpte henne att "komma i mål"
  • Sam84
    Anonym (.....) skrev 2015-05-22 01:21:11 följande:

Hade sex med en kille som hela tiden stöna "fuck yeah, im gonna fuck you... fuck yeah, oh yeah". Inte svensktalande, men ändå, sjukt avtändande. 

Det absolut mest avtändande var ändå ett ligg som frågade gång på gång "Är det skönt?". När jag fick ut mig ett ja, eller mm, bara för att han skulle sluta tjata, började han istället fråga "Är det mycket skönt?". Sen utan förvarning, inga som helst tecken på stön eller nått så sa han " och där kom jag". 

HAHAHAhaha tuppar av av skratttt  
  • Anonym (konsa)
    Anonym (.....) skrev 2015-05-22 01:21:11 följande:

Hade sex med en kille som hela tiden stöna "fuck yeah, im gonna fuck you... fuck yeah, oh yeah". Inte svensktalande, men ändå, sjukt avtändande. 

Det absolut mest avtändande var ändå ett ligg som frågade gång på gång "Är det skönt?". När jag fick ut mig ett ja, eller mm, bara för att han skulle sluta tjata, började han istället fråga "Är det mycket skönt?". Sen utan förvarning, inga som helst tecken på stön eller nått så sa han " och där kom jag". 

Haha o "där kom jag"

Den var bra...
  • Anonym (konsa)
    Anonym (ff) skrev 2015-05-20 23:28:13 följande:
    Hur gick det till. Kan inte varit mycket gnista där. 
    Jo då.. Men jag var bara så jäkla trött..Sov trött och försökte faktiskt hålla mig vaken. Fast det gick inte...
  • Anonym (En svensk tiger)
    Hårfagre skrev 2015-05-22 01:53:17 följande:

Det började lukta bajs och inte så lite heller haha

Låg ni i 69:an då?
  • Anonym (Otur)

Hade följt med "kvartitreragget" hem, och när hon rider mig som bäst så utbrister hon: Fan jag har glömt köpa mjölk, så klev hon av och tog på sig kläderna och bara gick. Klockan var väl runt 4 på natten och där låg jag i en främmande lägenhet med sölig snopp.

Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?