• Penida

När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?

Frågan står i rubriken.
    Vi utgår från att alla trivs och att föräldern och barnet vill samsova tillsammans och sover helst nakna, när tycker du då att de måste sluta sova nakna ihop?

Avskyr CIO-metoder
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?
  • Rocket Mania
    Muslimsktjej skrev 2014-12-18 20:48:07 följande:
    Jag tror knappast föräldern och barnet ligger två meter ifrån varandra när de ligger i samma säng.
    Nu vet jag ju inte hur det är med din man men min har då inte begåvats med ett 2-meters könsorgan ;)
  • Flickan och kråkan
    Muslimsktjej skrev 2014-12-18 20:48:07 följande:

Jag tror knappast föräldern och barnet ligger två meter ifrån varandra när de ligger i samma säng.

Jag vet inte hur många barn du har samsovit med och hur du samsover med barn, men vi har under de senaste 7 åren samsovit med 1-3 barn. Vi har aldrig (nu sover vi inte nakna, men det är ju irrelevant ur det här perspektivet) hamnat i den position du beskriver med könsorgan som gnids mot varandra (med eller utan underkläder).
  • Flickan och kråkan

Tillägg: Vi har alltså varit 5 personer i vår säng under relativt lång tid. Jag är kvinna alla andra är av motsatt kön. Vi är magsovare huvudsakligen, utom yngsta som gillar att ligga på rygg. Det är gott om armar, ben och fötter överallt men sådär mycket kalsongsnoppar (trots att det finns ett betydande antal) har jag inte stött på sovandes .

• Muslimsktjej
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-18 21:57:39 följande:
    Jag vet inte hur många barn du har samsovit med och hur du samsover med barn, men vi har under de senaste 7 åren samsovit med 1-3 barn. Vi har aldrig (nu sover vi inte nakna, men det är ju irrelevant ur det här perspektivet) hamnat i den position du beskriver med könsorgan som gnids mot varandra (med eller utan underkläder).
    Barnet sover med ryggen mot föräldern och föräldern kramar om barnet bakifrån (är nog inte så ovanligt att krama sina barn när man sover).

Klart som fan penisen trycks mot barnets röv om det är en pappa?
  • Flickan och kråkan
    Muslimsktjej skrev 2014-12-18 22:02:20 följande:

Barnet sover med ryggen mot föräldern och föräldern kramar om barnet bakifrån (är nog inte så ovanligt att krama sina barn när man sover).

Klart som fan penisen trycks mot barnets röv om det är en pappa?

Man kan alltså inte hålla om sina barn utan att ligga sked och trycka sitt könsorgan mot barnets rumpa? Även om jag lägger mig sked med min 7-åriga grabb (och jag är väldigt kort) så får jag hans rumpa i magen. Man kramas och håller om på olika sätt beroende på om det finns något sexuellt inblandat eller inte. Det tror jag du förstår. Undrar fortfarande hur många barn du samsovit med för det du beskriver är verkligen ett icke-problem om föräldrarna är normalt funtade där uppe.
  • Anonym (me)
    Flickan och kråkan skrev 2014-12-18 22:10:46 följande:
    Man kan alltså inte hålla om sina barn utan att ligga sked och trycka sitt könsorgan mot barnets rumpa? Även om jag lägger mig sked med min 7-åriga grabb (och jag är väldigt kort) så får jag hans rumpa i magen. Man kramas och håller om på olika sätt beroende på om det finns något sexuellt inblandat eller inte. Det tror jag du förstår. Undrar fortfarande hur många barn du samsovit med för det du beskriver är verkligen ett icke-problem om föräldrarna är normalt funtade där uppe.
    Fast kan samsovning  mellan föräldrar och inte barn lika gärna ske i pyjamas,underkläder eller liknande?

• umm abdilleh
    Anonym (me) skrev 2014-12-18 23:17:26 följande:

Fast kan samsovning  mellan föräldrar och inte barn lika gärna ske i pyjamas,underkläder eller liknande?

Inte enligt familjeliv. Här ska allt vara öppet och fritt. Allt annat är konstigt och onormalt

• Anonym (me)
    umm abdilleh skrev 2014-12-18 23:26:03 följande:
    Attans,att jag inte tänkte på det!

• Flickan och kråkan
    Anonym (me) skrev 2014-12-18 23:17:26 följande:

Jo visst. Vi sover med underkläder för att det passar oss. Det jag ifrågasätter är den lite besynnerliga bilden av HUR vissa tror att man samsover med barn......med eller utan underkläder.
  • Anonym (xcxc)

Jag sover naken. Med eller utan barn i sängen. Min son är 10 och min dotter är 5. När sonen ligger hos mig ligger vi under olika täcken. Dottern och jag ligger skavfötters (hon har bestämt att hon ska ligga i fotändan). Jag ligger inte och gnider mig mot något av mina barn på nätterna!

Min pappa har alltid sovit naken när jag har legat hos honom, under hans täcke. Jag har aldrig haft honom gnidandes mot mig utan han låg vänd åt andra hållet med ena benet över snoppen.

Jag förstår inte varför det ska vara så laddat? Jag märker att sonen tycker att det är jobbigt att se mig näck när jag kommer ut ur duschen osv. Därför tar jag på mig en handduk när jag går från duschen. Däremot har han inga problem att se sin bonuspappa naken. Men vill han komma in till mig när jag sover får hn liksom ta att jag ligger naken. Jag avskyr verkligen att sova med trosor på. För att inte tala om t-shirt eller pyjamas. Allt skaver och korvar sig. Jag sover tillräckligt dåligt ändå, jag behöver inte vakna för att jag har trosorna upp i röven.

Svar på tråden När är ett barn för gammalt för att sova naken med naken förälder av motsatt kön?