• Gathenhielm

    Breivik är inte terrorist enligt SVT, håller ni med?

    Märkligt uttalande. Sedan när krävs samarbete för att en handling benämnas en terrorattack?


    Reasons... we all have them, at times.
  • Gathenhielm
    Anonym (San) skrev 2014-12-18 22:48:52 följande:
    Jag misstänker att han säger att det inte var ett terrorattentat då han var en muslim. Ändå märkligt att han säger detta när man inte ens vet om han var ensam.

    Samma sak var det iof med den svenska terroristen i Stockholm som media länge ville få till en ensam galning, men det visade sig att han både varit på träningsläger, haft ekonomiskt stöd och stöd av sin fru.

    Medan Breivik försökte svensk media länge få det till han han inte var ensam, att det var en hemligt grupp m.m. och att det är kommentarer i tidningars fel m.m. men där visade det sig att han var en ensam galning.

    När det gäller den svenska terroristen och Breivik så har svensk media haft så mycket fel som man kan ha.
    Lyckligtvis har jag redan noll tilltro till svenska medier i allmänhet och public service i synnerhet.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Gathenhielm
    Anonym (San) skrev 2014-12-19 17:42:13 följande:
    Sluta trolla.
    Lägg av. Jag håller med dig i sak, men du kan inte anklaga folk för trolleri bara för att de inte delar din åsikt.
    Reasons... we all have them, at times.
Svar på tråden Breivik är inte terrorist enligt SVT, håller ni med?