BF september 2015!
Hej!! Jag hoppar in här. Gravid 10+1 med BF 7/9, 3:e barnet. Just nu är jag på semester o mår skit. Dålig i magen fram o tillbaka, blä. Minns inte att jag haft såhär tidigare graviditeter. Nån annan med dålig mage?
Hej!! Jag hoppar in här. Gravid 10+1 med BF 7/9, 3:e barnet. Just nu är jag på semester o mår skit. Dålig i magen fram o tillbaka, blä. Minns inte att jag haft såhär tidigare graviditeter. Nån annan med dålig mage?
Hej! Ett tag sedan jag var här. Var på inskrivning i fredags, 11+2 o fick lyssna på hjärtat. ?? Nu längtar jag precis som alla andra tills kubb om 1 vecka.
Nån annan som känt ngt? Jag har känt lilla bebben, oftast på kvällen.
Åh vad roligt att gissa kön. Jag tillhör dock dem som inte kan se ngt alls på ul-bilder, ser ju typ ryggrad o ansikte men inte mkt mer. Har en tjej o kille sen tidigare o vet inte om vi ska kolla, hur tänker ni andra göra?
Har ni fått någon känsla på kön ? Vet att de är tidigt men har ni någon magkänsla?
Jag tror jag väntar en dotter. Har en dotter och en son nu. Mår så dåligt och tror att det krävs mer energi att tillverka en liten tös:)
Angående kön så såg jag tydligt min sons snopp på UL i v 18 fast vi sa till bm att vi inte ville veta. Men det kunde inte hi rå för :) snopparna är ju ganska synliga.
Vi ska inte ta reda på kön nu heller men jag kommer ju inte blunda på UL så kanske vi ser det ändå
Idag blev det dubbelsiffrigt :) v10 idag och igår var vi på första mötet med BM. Tog blodprov och urinprov. Tur man inte är stickrädd då mitt kärl sprack.. Så fick ta ett nytt rör i andra armen. Allt gick bra, ska berätta för familjen 7 mars, går in i v 12 någon dag efter. Vilken vecka har ni tänkt berätta?
Nån annan som blivit mer andfådd? Puh!
Kub imorgon kl 13.oo håll tummarna :)