BF september 2015!
Hej tjejer jag hoppar in här, idag fick jag svart på vitt att de växer ett litet frö i mig. Har en liten här hemma född -12. Förra graviditeten mådde jag toppen fram till v 25 Men nu märker jag av illamående och yrsel
Hej tjejer jag hoppar in här, idag fick jag svart på vitt att de växer ett litet frö i mig. Har en liten här hemma född -12. Förra graviditeten mådde jag toppen fram till v 25 Men nu märker jag av illamående och yrsel
Glömde tillägga att bf är 30/9
Funderar också på att boka tid för tidigt ul då jag har mf i bagaget.
Grattis! Kommer ihåg dig från någon bimtråd:)
Här är vår lilla ärta! Hen är tydligen 8 veckor och 2 dagar, 17 mm stor. Allt såg fint ut, blev överraskad att de gjorde vanligt ultraljud och inte vaginalt som jag var inställd på
Tänkte vänta med att berätta för de närmsta runt v12 och för resten av omgivningen efter rul
Haha så länge hade vi nog aldrig kunnat hålla oss! Är det första barnet?
Vi har redan berättat till våran lilla som blir 3, hon tycker de är jätte roligt och pratar om bebisen ofta. Får försöka prata bort de om hon nämner de inför någon annan men än har de inte skett haha
Imorgon är det äntligen dags för en ny gravidvecka:) är i v 5 (4+6) idag. Känns som tiden går så långsamt! Hur mår ni andra som är ungefär på samma dag som jag? Jag har ömma bröst och har börjat bli väldigt trött, sover gärna 9-10h per natt just nu och är väldigt trött på kvällarna. Annars inga andra symptom än så länge.
Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde mig efter eller när ska ni göra de?