Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BF september 2015!

Vi har endast gått ut till närmaste alltså familjen om graviditeten. gick in i v 13 idag, hade tänkt att gå ut till resten när vi gjort rul

• 1StoltMamma

Förra graviditeten tog vi inte reda på kön men denna gången vill vi eller mer jag vill ta reda på kön

• 1StoltMamma
    Lissing skrev 2015-03-22 00:39:31 följande:

Mammatrosor ftw!

Vilken fin kula! Vilken vecka är du i?

Jag väntar fortfarande på kallelse till rul men tippar på att de blir slutet av april
  • 1StoltMamma

har nästan gått upp 5 kilo nu är bara i v 14 och de sista 3 kilona har kommit de senaste 2 veckorna. Hur mycket har ni gått upp?

• 1StoltMamma

Jag stressar inte över vikten men förra graviditeten gick jag upp 28 kilo och då levde jag på vaniljhjärtan haha denna gången tänker jag bara lite mer på vad jag äter, eller försöker. Jag har fått äta de som slunkit ner för jag kränkte som ett djur fram till i måndags. Peppar peppar kräker jag inte nu utan bara illamående. Blir dags att köpa mammabyxor nu iaf haha

• 1StoltMamma

Idag kom kallelsen till rul. Den 5 Maj, känns ju som en evighet. Kommer vara i v 20 då. Trodde jag skulle få i slutet på april

• 1StoltMamma
    Emeralda skrev 2015-04-02 17:13:33 följande:

Fick också kallelsen till RUL idag. 4 maj. Kommer att vara i v 20+0 då. Har för mig att jag gjort RUL i tidigare vecka med dom andra barnen, men det gör mig inget då jag inbillar mig att saker syns bättre ju senare du gör ul, och vi är ju så himla nyfikna på kön denna gång (kollade inte kön på de två första barnen).

Precis som oss. Var i v 18 förra graviditeten vid rul, denna gången ska vi också kolla vem som gömmer sig där, vilket vi inte gjorde förra gången.
  • 1StoltMamma

Va roligt att ni har rul så nära själv får jag vänta några veckor till...kan de bli 5 Maj nu haha

• 1StoltMamma

Va roligt att ni har rul så nära själv får jag vänta några veckor till...kan de bli 5 Maj nu haha

• 1StoltMamma

Vi har katt men skaffa honom i höstas och han och dottern är bästisar. Men han har också blivit rastlös och börja klösa på soffan nu trots 2 stora klösträd. Vår lösning var att släppa ut han tidigare än planerat. Hade tänkt vänta ett tag till och nu blir han av med rastlösheten ute men dock har vi andra problem som att han äter allt som kommer i hans väg. Han snor mat och sopor, bröd.. ja allt men ska vara normalt enligt veterinären

Svar på tråden BF september 2015!