• Inorr02

BF september 2015!

26number1 skrev 2015-07-19 11:24:14 följande:

Ok jag behöver verkligen hjälp för det här kommer inte funka i 9 veckor till. När jag sitter eller ligger ner får jag så fruktansvärt ont under revbenen på höger sida, alltså riktigt brännande ont!

Har försökt sova på rygg och bägge sidorna, bulla upp med kudde under magen, under ryggen så jag legat lite i brygga och under knäna. Är det någon som upplever samma sak och som hittat någon ställning som funkar? Jag vaknar flera flera gånger varje natt och är konstant trött :/

kolla blod tryck och äggvita samt be om en toxic prov för kolla att havandeskapsförgiftning inte håller på att utvecklas. en symtom är ont under höger revben. 
  • Inorr02
    lizanilander skrev 2015-07-19 20:15:47 följande:
    Inte jag heller :) gött! det var svårt med namn denna gången, verkar vara fler som tycker det.....Vi har två som ligger i topp just nu (väntar pojk), Mio och Sam. Får väl se vad vi enas om när han kommer ut :) Andra som vi pratat om är Elton, Colin, Loke.....nu minns jag inte fler :P
    finns 3 flicknamn på listan men inget pojknamn. hade 4 namn i denna vecka förra gången  
  • Inorr02

blir tul i dag blir sköt få veta hur den mår den är så lugn igen i går å i dag.
    sen få veta hur den ligger för jag förstår inte hur den ligger 

• Inorr02

tul  var bra den lilla har huvudet ner åt ännu. jag frisk ännu.

går trögt hitta nå pojknamn ännu om de är en pojke

• Inorr02

vecka 33 står still i vikt, på 5 veckor har jag bara gått upp 0.5 knappt står nu på 7.5 kg upp sen inskrivningen. förstår inte att jag inte går upp mer är ju som nu man ska lägga på sig. Äter mat 3 gånger om dagen inte så mycket annat, bäbis värkar må bra.

• Inorr02

får sammandragningar så fort jag går tungt.

på natten får jag dp och då men den lilla gillar inte då jag byter sida då tycker den allt den kan, har och jobbigt med fogarna just nu värre har de blivit 

• Inorr02

min lilla ligger över i vikt nu för veckan. känns lite nojigt att födda större än 2 kg denna gång vilket de blir om inte för havandeskap.

upplever senaste dagarna att de trycker ner åt gör inte ont utan känns som bäbis lagt huvudet långt ner.

har haft nån mens molande värk men de är långt i från varandra dock mycket med sd som kommer rätt ofta och de gör inte ont bara obehagligt,  

hoppas den stannar inne 3-4 veckor till i alla fall. på tis går jag in i vecka 34

Svar på tråden BF september 2015!