• Inorr02

BF september 2015!

1StoltMamma skrev 2015-05-02 13:09:59 följande:
    V 18+4 och vägen visar +4,5 kilo :)

På tisdag är de äntligen rul, räknar ner noga haha
    lycka till på ul förstår att du räknar ner.
  • Inorr02
    BF2015 skrev 2015-05-03 10:29:39 följande:

Jag är beräknad 7e september (21+5 idag) och har fortfarande -1kg på vågen. Gick ner 5-6kg i vecka 6-12 och låg kvar där i flera veckor men nu har jag börjat ta mig uppåt igen :). vilket känns bra!

har också bf den 7 sep.
  • Inorr02
    Mockingjay skrev 2015-05-05 15:04:08 följande:

Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).

Så nu blir det väl till att överklaga... :-/

oj de låter inge kul just sickat in min ansökan.  jag jobbar på förskola med och det är tungt redan nu. överklaga hoppas du får igenom 
  • Inorr02
    26number1 skrev 2015-05-06 18:47:16 följande:

Fy fan, ALLT jag tänker på är pengar.. I slutet på maj får jag sista utbetalningen från csn vilket innebär -8500kr/månad, sambon är sjukskriven sedan snart ett år och vi har gigantiska månadskostnader med bl a hyra på 8200kr, bilkostnader runt 4000kr + alla andra utgifter som mat, el, telefoner osv. Letar för fullt efter nytt boende men hittar verkligen inget som känns ok med bebis på väg.. Vet ni hur det funkar att ta hus-/ lägenhetslån utan handpenning? Några bankdirektörer med i gruppen?

Känner att det här verkligen stressar ihjäl mig..

stressa inte in i nå hus eller lägenhets köp man behöver inte nå stort bonde första 1-3 åren i alla fall. 
  • Inorr02

här blir de ingen ny vagn hoppas den jag har funkar. Är i v 22+3 å gått upp 5 kg känns mycket men e nog normalt. dock är jag tyngre start vikt denna gång

• Inorr02

för mig handlar det inte om att vara rädd för att gå upp i vikt utan jag e rädd för bli sjuk å födda prematurt igen som förra gången. genom att jag väger mer denna gång så ökar även risken att få havandeskapsförgiftning  igen.  

• Inorr02

fattar inte varför jag e så trött helt slut de flesta dagarna järn värdena är bra så behöver inte äta järn ännu. vill vara pigg orka mer än jobba å sen komma hem å vill till jag får gå å sova 

Svar på tråden BF september 2015!