Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

BF september 2015!

Nu har jag kommit till det stadiet att jag vill föda NU! Jag är fet, otymplig , illamående etc . Går in i v 36 idag. Sonen kom 40+6 så jag vet vad jag ser fram emot.
    Hur mår ni andra? Symtom på förlossning? När kom era tidigare barn( ni som har)

• fyrklöver81

Känns skönt att det är fler ä jag som har smått panik att bo i sin kropp och själ för tillfället. Ska bli så spännande när
    Vi en efter en börjar få riktiga värkar och förlossningar:)

• fyrklöver81

Kan någon förklara hur jag ska veta skillnad på sammandragningar och förvärkar.
    Enligt min Bm är det sammandragningar jag har trots att de gör ont och samtidigt ger
    Molvärk. Hur kan hon veta det?

• fyrklöver81

Kanske blev jag klokare :) vill att min barnmorska ska säga oj men då närmar det sig med stormsteg men inte...
    Har en skitdag då jag vill ha ut bebis nu men inser att det nog är 1 månad kvar, trots mina dagliga
    Sammandragningar som är vanligt med barn nummer tre. Önskar bebis 37+0 men sonen kom ju 40+6 så det kan jag väl glömma. Är 35+2. Längtar med intensivt och känner mig som världens sämsta mamma till de andra.

• fyrklöver81
    sagofröken skrev 2015-08-12 20:05:19 följande:
    Ah, jag ser! Det måste vara en bildtext som hamnat fel va? 
    Ja det tror jag med. 1177 räknar veckor som vi.
  • fyrklöver81

Har haft rikliga flytningar och mycket mensvärk i natt. Men inga sammandragningar utan endast mycket mol.
    Nu är allt lugna gatan. Är i vecka 37 nu så jag hoppas detta är
    Förberedelser att förlossning kanske kommer
    Igång redan nästa vecka. Mina tidigare kom 39+6 och 40+6 och vart små vid födsel så förmodligen blir det samma denna gång. Men hoppas går ju :)
    Ska iväg på 70 minuters fotvård nu :)

Svar på tråden BF september 2015!