Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

BF september 2015!

Sopp skrev 2015-02-17 21:59:58 följande:

Jag känner inte min livmoder och är också i 12+0, blir lite nervös när alla andra verkar känna :S

Jag känner inte min heller. Är i vecka 11. Har inte känt den i tidigare graviditeter heller. Vet att jag aldrig fattade hur barnmorskan mätte SF mått då jag aldrig kände :)
  • fyrklöver81

Någon Som fått cravings? Jag har gröna äpplen:) men det känns helt ok :) lite sugen på kokt blomkål med :)

• fyrklöver81

Går in i vecka 12 imorgon och hoppas allt vänder nu. Har vart sängliggandes sen i måndags eftermiddag med illamående och en trötthet som inte går att beskriva. Jag orkar ingentig. Skulle en tjuv försöka råna mig skulle jag antagligen inte reagera så trött är jag. Får dessutom dåligt samvete mot make och barn:: / inte alls kul detta längre.

Dock har jag bokat in mig på privat ul på söndag, 1100 kr:) jag hoppas allt ser bra ut då. Kanske lättare att motivera sig med.

Känner dessutom dåligt samvete mot jobb. Förlåt för min negativa klagan:/

• fyrklöver81

Här får vi ett UL bor i Skåne. Det görs v. 18. Sen inget mer. Med de andra barnen fick vi dessutom v. 32. Vilket är jätremysigt.

Jag betalar 1100 för att göra tidigt UL inorgon. Men vill se att allt ser bra ut. Gör det det tänker jag berätta på jobb i veckan. Går i i v 12 idag.

• fyrklöver81

Sitter på kk akut. Har idag vart på UL såg en frisk bebis 11+4. Men även en misstänkt dött foster i äggledarna. Är sjukt nervös :/

• fyrklöver81

Äntligen hemma. Helt sjukt hur snabbt man fäster sig för Lill i magen. Allt ser bra ut. Var en hormonell cysta som bifynd.

• fyrklöver81
    sagofröken skrev 2015-02-22 19:54:13 följande:
    Så skönt! (Jag har också en cysta, det kan ju ställa till det på ultraljud om de har svårt att se vad det är.)
    Jag betalade 1109kr idag för privat UL. Sen misstänkte läkaren ett x. Så planen var att vid smärta blödning skulle jag till akut. Imorgon skulle deras läkare granska bilderna. Så sjukt dåligt att utföra medicinska ultraljud men utan tillgång att få dit läkare. Fick med papper hem där misstanke om utomkvedshavandeskap stod. Orolig som jag blev ringde jag kk. Suttit där 5 timmar. Läkaren gjorde ny undersökning såg direkt att deg var cysta. Ska maila och begära mina pengar för UL privat tillbaka:/
  • fyrklöver81
    fyrklöver81 skrev 2015-02-22 20:16:57 följande:
    Jag betalade 1109kr idag för privat UL. Sen misstänkte läkaren ett x. Så planen var att vid smärta blödning skulle jag till akut. Imorgon skulle deras läkare granska bilderna. Så sjukt dåligt att utföra medicinska ultraljud men utan tillgång att få dit läkare. Fick med papper hem där misstanke om utomkvedshavandeskap stod. Orolig som jag blev ringde jag kk. Suttit där 5 timmar. Läkaren gjorde ny undersökning såg direkt att deg var cysta. Ska maila och begära mina pengar för UL privat tillbaka:/
    Barnmorskan menade jag som misstänkte X . Läkare fanns ju inte :)
  • fyrklöver81

Jag tror jag väntar en dotter. Har en dotter och en son nu. Mår så dåligt och tror att det krävs mer energi att tillverka en liten tös:)

Angående kön så såg jag tydligt min sons snopp på UL i v 18 fast vi sa till bm att vi inte ville veta. Men det kunde inte hi rå för :) snopparna är ju ganska synliga.

Vi ska inte ta reda på kön nu heller men jag kommer ju inte blunda på UL så kanske vi ser det ändå

Svar på tråden BF september 2015!