• Inorr02

BF september 2015!

myraaan skrev 2015-08-16 16:45:56 följande:

Det strålar och drar där nere sen några dagar tillbaka, är det bebis som fixerar sig? Har ofta sammandragningar/förvärkar som gör ont. Är i v36 (35+1) idag. Hoppas att den kommer tidigare än beräknat :)

Är ni också galet trötta på dagarna?

sover mycket på dan vilar helt färdig. v 36+5  hoppas bebis kommer till veckan
  • Inorr02
    Annelufs skrev 2015-08-17 22:09:58 följande:

Jag har inte heller varit vidare aktiv i tråden, men har följt samtalen här. Jag har bf den 14 sept och det här är mitt andra barn. Barn nummer ett fyller två om ett par veckor och behagade se världens ljus redan i v 32+5, vilket gör att jag i nuläget upplever det som att jag har gått minst en månad över tiden nu.

samma här dottern år född 33+4 å nu år jag i morgon 37+0 vilken skillnad är så trött och less just nu tungt, min första fyller 5 år i sep så hoppas denna vill komma ut i augusti, 
  • Inorr02

är så trött törs inte köra bil nå långt har nickat till när kört så undviker köra just  nu.
    vill göra att bebis kommer i veckan sover dåligt hela natten får bara springa å pinka  

• Inorr02
    Mockingjay skrev 2015-08-18 22:32:19 följande:

Vattnet gick för en halvtimme sen. Nu åker vi till förlossningen.

spännande hoppas att går bra 
  • Inorr02
    Mockingjay skrev 2015-08-19 08:39:57 följande:

Det blev en bebis vid 23.46 igår. Pojk, 49 cm, 3350 g. Söt!!

Förlossningsberättelse kommer senare, det var en snabb förlossning i alla fall.

Nu ligger vi och myser på bb.

grattis vad mysigt att han är här sköt de gick bra 
  • Inorr02

vaknade i natt av kraftiga sammandragningar men de gjorde inte ont utan sjukt jobbiga de höll i ett tag trots jag duscha varmt. undra när de går igång å vi får åka till bb

• Inorr02

vill ha se vår bebis vill vet vad de blir  7/9 är bf villinte gå över är s´rädd en ska dö då

• Inorr02

nån  här som är rädd gå över tiden ?

de är jag sjukt rädd för de att liten ska dö av över burenhet 

Svar på tråden BF september 2015!