Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BF september 2015!

Va roligt, Grattis

Tejasmamma skrev 2015-02-05 04:09:17 följande:

Jag plussade i natt =) senaste mensen 13/12 så bf beräknas vara 18/9, vi lyckades efter något försök så känns bra eftersom att jag haft lite svårt att bli gravid tidigare! 

Har gjort en höstmamma grupp på fb om ni vill vara med där =) 

www.facebook.com/groups/789791567736055/

• 1StoltMamma
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-05 08:40:30 följande:

Någon annan som upplever att de är konstant hungriga? Vaknade inatt för att jag behövde kissa (sällan liksom!) och var så hungrig så jag mådde dåligt. Åt en banan och sen somnade jag om. När jag klev upp nån timme senare så var jag hungrig igen!

Ja jag hade kunnat äta mesta dels av dagen haha. Men förra graviditeten gick jag upp 28 kg och vill absolut inte de igen haha..

Har ni något speciellt sug än?
  • 1StoltMamma

De är många runt mig som misstänker så får vara smart haha.. Men här har jag börjar störas av kisseriet, har börjat kissa på natten. Vet att de bara är början och de kommer bli värre men de hade jag inte saknat haha.. när de kommer till illamående har de kommit tillbaka, de försvann en snabb sväng men kom tillbaka rätt starkt.

• 1StoltMamma

Kan någon skicka länk till Facebookgruppen som hette något med gummor? Hittar inte den h tråden

• 1StoltMamma

Jag har gått upp 1,3 kg sen jag fick plus men ser mycket mer ut. Har svällt upp men ser lite små fet ut haha fy.. och kvällarna är värst med magen.. mitt illamående blir värre och värre. Måste prata med bm om jag kan få något utskrivet mot de . På tal om vikt så gick jag upp 28 kg förra graviditeten men mycket var för jag åt en massa kakor och chokladet sport haha denna gången har jag bättre koll på onyttig och nyttig mat

• 1StoltMamma

Fått utskrivet piller mot mitt hemska illamående nu, kräker ibland men inte alltid. Trots detta har jag lyckats gå upp 2 kilo är går in i v 9 imorgon... Min mage är så svullen vilket syns tydligt och magen är så trög! Fruktansvärt... Men snart onsdag och då ska jag på vul så de känns skönt.

• 1StoltMamma
    igelkotten01 skrev 2015-02-16 22:58:40 följande:

Vi har brio smile till sonen son nu är 14 månader. Är supernöjda och har varit hela tiden! En enkel och smidig vagn som går in på de flesta trånga ställen (har aldrig misslyckats i små hissar etc ännu). Så den kan jag absolut rekommendera! :)

Hur är den att fälla ner ? Tar den mycket plats i bilen?
Svar på tråden BF september 2015!