Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BF september 2015!

Nu kan man pusta ut, de fanns en liten plutt med armar och ben och ett hjärta som slog. Blev framflyttad 1 dag men de kan ju ändras vid rul. 8+2 idag

• 1StoltMamma

Nu kan man pusta ut, de fanns en liten plutt med armar och ben och ett hjärta som slog. Blev framflyttad 1 dag men de kan ju ändras vid rul. 8+2 idag

• 1StoltMamma

Förra graviditeten tog vi inte reda på kön och vi Alla gissade fel kön då. Fick en flicka. Denna gången tror jag nästan att de är en liten kille men ja vilket som är välkommet. Denna gången vill jag ta reda på kön om de går, då detta är sista graviditeten om allt går som det ska.

• 1StoltMamma

Usch nä jag tyckte glukosbelastningen var hemsk. Höll på att kräka upp drycken. Hoppas de går bättre denna gången. Skönt att jag bara behöver göra de 1 gång

• 1StoltMamma

Jag är bara i v 10 och är rätt svullen. Kan inte ha tajta tröjor längre, när jag jobbar måste jag ha stora tröjor. Förra graviditeten kunde jag dölja till v. 14

• 1StoltMamma

11+0 idag, mår fortfarande illa men lite lite bättre "peppar peppar" min yrsel blir dock inte bättre. Den är jätte jobbig. Någon annan som har mycket yrsel?

• 1StoltMamma

Hur är det med eran vikt uppgång? Gick upp 3 kg men har gått ner allt igen pga mina kräkningar. Dock får kan jag inte knäppa mina byxor nu så idag blir de att investera i ett par nya.

Svar på tråden BF september 2015!