BF september 2015!
Förresten har ni cravings? Jag bara måste ha något jättesalt godis någon gång under dagen och mannagrynsgröt på morgonen
Förresten har ni cravings? Jag bara måste ha något jättesalt godis någon gång under dagen och mannagrynsgröt på morgonen
Tänkte kolla om någon vet om man får eller inte färga håret när man är gravid?
Så himla roligt att dom avråder från hårfärgning men nästan hela Danmark röker, inkl gravida...
Åh äntligen är det min tur för RUL imorgon... Nervöst men spännande :D Får se hur bra man sover ikväll :D Känns som jag är sist ut här :P
Haft typ förvärkar så åkte in till förlossningen, som tur var har ingen förlossning satt igång o alla hinnor var intakta. Lättnad! Jag har jobbat lite för mkt o står upp mkt, fått galen foglossning som spridit sig fram o tynger ner magen något fruktansvärt, som i sin tur gett denna smärta. Nu är jag sängliggandes 3:e dagen, känner mig lite piggare. Tror att jag är nära utbrändhet oxå då jag sovit konstant sedan onsdagskväll när vi kom hem från sjukan.
F.a.n. Säger jag bara. Varför tar jag det inte lugnt! 17 veckor kvar....
21+3 upp 4 kg nu börjar ha en bäbis kula.
har ni gått upp nå ännu `?
Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).
Så nu r det väl till att överklaga... :-/
Ligger i sängen och stortjuter. Fk har nekat mig grav.penning stod det i brevet jag nyss öppnade. De anser inte att jag har ett ansträngande jobb. Jobbar på förskola med 35 barn i åldern 1-5 år och idag var vi kort om folk så jobbade kl.06-13 med en fem minuters fika under hela passet. (Är TRÖTT vilket bidrar till att jag gråter).
Så nu r det väl till att överklaga... :-/
cravings har ni några ?
Kan inte förstå hur man kan ha ångest/panik över att man går upp i vikt av en graviditet...vad förväntar man sig? De är ju ett liv som växer till sig.. Det borde man ha tänkt på innan blev gravid, om man nu är så fokuserad på själva vikten.
Alla graviditeter är sig olika så sluta jämför !!!