• Cessely

BF september 2015!

Vecka 6 idag (5+4) och illamåendet började smyga sig på igår så även idag. Hjälp vart ska det sluta??? Har i varje fall laddat med Postafen i fall att :)

• Cessely
    MaCeLu skrev 2015-01-21 09:16:23 följande:

Hej!

Plussade i morse och är lite chockade, både jag och min man. EN ENDA GGN på fyra år missade vi att skydda oss och nu är jag gravid i vecka 4+2.

Det är mitt femte barn jag nu väntar och jag känner mig så osäker på om det här är rätt.

Vi var ju klara med små bebisar här.

Har haft en del tecken, men trodde ändå aldrig det skulle vara så att jag verkligen VAR gravid.

Är det fler som inte planerat sin graviditet här inne?

Grattis :) Jag väntat vårt tredje :)
  • Cessely
    lördagsgodis skrev 2015-01-24 23:03:03 följande:

Dom är 7 och 5, jag har faktist funderat på skattjakt men kan inte komma på vad dom ska hitta. Vill ju att det ska vara något konkret som dom tycker är roligt och kan relatera till.

Funderar jag med, Mina är 4 och nästan 7. Tänkte kanske boken Jag ska få ett syskon. Man läser den boken, har en mysig stund tillsammans och sedan avslutar man boken med att de ska få ett syskon. Ja så tänkte nog jag, OM det inte är någon annan som kommer på något bättre ;)
  • Cessely

Ja jag ska INTE berätta än. Tycker bara det är kul att planera HUR man ska säga till syskonen sedan när det väl är dax. Vi tänkte vänta till efter KUB då vi vet hur bebis mår. Mycket kan ju hända på vägen tills dess!

• Cessely

Någon som varit med om liknande??? Testade ju mig och fick gravid på flera tester. Ja känner mig gravid och ingen mens. Ska va gravid i v.7 enligt sista mens. Men tittade på mina gravtest nu som jag sparat o skulle slänga..då finna där inga plus kvar??? Trots tydliga resultat. Testade även plus gravid 1-2 veckor för några veckor sedan på digitalt. Men varför försvinner plussen på stickan en tid efter??? Eller tyder det att det är fel på graviditeten då??

• Cessely
    Lotta80 skrev 2015-01-26 17:59:44 följande:

Det försvinner efter ett tag, inget att oroa sig över.

Ok, va bra :) Men så konstigt. Inte varit med om det tidigare?
  • Cessely
    Lotta80 skrev 2015-01-28 20:16:30 följande:

Såg en länk till en fb sida som nån här inne hade skapat. Men nu hittar jag inte den, någon som vet vad sidan heter?

Tror den blev hemlig så då kan man inte söka efter den längre. Sommargummor heter den annars. Vet inte om man kan lägga till??
  • Cessely
    Nydahl skrev 2015-01-29 07:55:45 följande:

Ska på ul idag kl 1400 ! Nervös ! Är i vecka 8+4 vad kan man förvänta sig att se nu?

Ska med på vul idag. Vecka 6+5. Hoppas på ett tickande hjärta :)
  • Cessely
    lördagsgodis skrev 2015-01-29 08:51:34 följande:

Då håller vi tummarna för er båda!

Jag gick in i v.10 idag och jag är så glad för mina mammabyxor, första gången började jag inte använda dom förens v.20 andra v.13 och nu v.9... Men sköna är dom:)

Haha, Ja min mage är såååå svullen så skulle lätt behöva mammabyxor men klämmer ner mig i vanliga jeans ändå :) Men kör mjukiskläder hemma och på jobbet har vi arbetsbyxor Landstingets snygga så de är ju lösa och rymliga, annars hade det nog inte gått :)
Svar på tråden BF september 2015!