BF september 2015!
Vecka 6 idag (5+4) och illamåendet började smyga sig på igår så även idag. Hjälp vart ska det sluta??? Har i varje fall laddat med Postafen i fall att :)
Vecka 6 idag (5+4) och illamåendet började smyga sig på igår så även idag. Hjälp vart ska det sluta??? Har i varje fall laddat med Postafen i fall att :)
Hej!
Plussade i morse och är lite chockade, både jag och min man. EN ENDA GGN på fyra år missade vi att skydda oss och nu är jag gravid i vecka 4+2.
Det är mitt femte barn jag nu väntar och jag känner mig så osäker på om det här är rätt.
Vi var ju klara med små bebisar här.
Har haft en del tecken, men trodde ändå aldrig det skulle vara så att jag verkligen VAR gravid.
Är det fler som inte planerat sin graviditet här inne?
Dom är 7 och 5, jag har faktist funderat på skattjakt men kan inte komma på vad dom ska hitta. Vill ju att det ska vara något konkret som dom tycker är roligt och kan relatera till.
Ja jag ska INTE berätta än. Tycker bara det är kul att planera HUR man ska säga till syskonen sedan när det väl är dax. Vi tänkte vänta till efter KUB då vi vet hur bebis mår. Mycket kan ju hända på vägen tills dess!
Någon som varit med om liknande??? Testade ju mig och fick gravid på flera tester. Ja känner mig gravid och ingen mens. Ska va gravid i v.7 enligt sista mens. Men tittade på mina gravtest nu som jag sparat o skulle slänga..då finna där inga plus kvar??? Trots tydliga resultat. Testade även plus gravid 1-2 veckor för några veckor sedan på digitalt. Men varför försvinner plussen på stickan en tid efter??? Eller tyder det att det är fel på graviditeten då??
Det försvinner efter ett tag, inget att oroa sig över.
Såg en länk till en fb sida som nån här inne hade skapat. Men nu hittar jag inte den, någon som vet vad sidan heter?
Ska på ul idag kl 1400 ! Nervös ! Är i vecka 8+4 vad kan man förvänta sig att se nu?
Då håller vi tummarna för er båda!
Jag gick in i v.10 idag och jag är så glad för mina mammabyxor, första gången började jag inte använda dom förens v.20 andra v.13 och nu v.9... Men sköna är dom:)