Flängfia skrev 2015-02-17 10:43:13 följande:
En till här! Vecka 10, 9+3.
Supernojjig så fort symtomen avtar men ändå glad såklart. Kan spänna lite i magen ibland men inte alls lika mycket som i början. Ömma bröst men mycket mindre än tidigare, däremot har de typ dubblat sin size de senaste veckorna. Tröttheten slår till kl 13.00 varje dag ungefär, krävande att vara borta på jobb 6-18 varje dag (pendlar och därav borta länge). Mår knappt illa längre, kanske lite på morgonen ibland men inget som jag tänker på.
Längtar efter mage, just nu har den gått från att vara platt till att vara en "bullmage", köpte också ett par mammabyxor då mina jeans blir lite för tight - så skönt med mammabyxor! :)
Ja då känns det som att det är typiskt för vecka 10, vi är ju några nu med samma här :)
Imorse hade jag molvärk och innan frukost på jobbet mådde jag så illa men det gick över efter en halv banan. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan bananerna ;)
Mina boobs har med fördubblats till min stora glädje, har alltid haft små bröst. Men nu som sagt så är det lite mindre aktivitet. Men tidigare veckor har jag vaknat på morgonen och verkligen känt hur de växt under natten haha...
Ja visst är brio go next vagen superfin. Ska med testa såklart men blir i en annan stad då jag inte vill ratta runt i den enda affären med vagnar här i vår mindre stad.
Jag är helt inställd på vit chassi iallafall och kan tänka mig grå, neon eller svart på själva tyget. Neon låter extrem men det är den inte, var bara några stripes med färg på det svarta.
Men den kommer bli britax va? Står lite här och där.