BF september 2015!
cravings har ni några ?
cravings har ni några ?
Klarar ni av att ha sex?
Jag kan rent fysiskt inte. Är så stor om magen redan och tyckte den var i vägen. Testat olika varianter. Känns trist då ja denna graviditet verkligen vill ha. Sen har jag foglossning och får kramp i högerbenet haha. Stackars make????
Jag har varit på mvc idag och allt var väl,hjärtljuden låg på 155/160, ligger på översta kurvan när det gäller magen men det har jag gjort även med de andra och så har jag fått en tid för tillväxt ul i v.32.
Otto, Abbe och Theo är fina namn i liknande stil, vi skulle ha valt Leo eller Max om det varit en pojke.
Alltså det här med föräldraledighet. Behöver era jobb veta hur länge ni ska vara borta?
Så långt som 3 månader innan?!?! Måste man säga till samma tid om man ska vara längre oxå?
Vecka 25 nu och har äntligen fått lyssna på hjärtljuden hos bebis. Hafe 148 slag när BM mätte. Det är så kul att få lyssna på den lille. Vi tror att vi väntar en kille. Vad har ni haft i hjärtslag på ert lilla barn ? Hade sf-mått 24 och det skulle vara normalt enligt B M. Tog även vikt och har nu gått upp 8 kg!! Vad har ni gått upp och i vilken vecka? ![]()
Oj ja så är det säkert här med då. Ska ringa och höra idag. Vill ju gärna dit. Är så roligt att bli mätt och höra bebishjärtat.
Är det fler än jag som inte kan skriva från appen?