• Ma ka

Docka Anemone gråter inte?

Vi var och bytte lite julklappar igår, och då ville min flicka ha en sådan docka. Först grät den inte, men efter att ha gett den nästan en hel nappflaska kom det tårar.

Men jag skulle nog säga att det är en funktion man klarar sig utan eftersom det blöter ner så. Ha en handuk redo när hon börjar...

• Ma ka

Glömde att tillägga att vår docka blinkar inte, och jag har inte förstått instruktionen att man ska klappa när den ligger ner, som det visar i pappren. Men det kanske har med blinkningarna att göra, den kanske borde vakna när man gör så...

• Ma ka

Ju mer jag läser runt på internet om den så verkar det ju som om den ska vara kittlig under fötterna, men det visar inte i våra instruktioner eller går att göra på dockan. Är det olika på dockor eller borde den skratta om man killar under fötterna? Kanske det är olika med blinkningarna också? Läser man beskrivningarna från 2013 verkar det gå att killa den, men det står inget om det 2014. Kan de kanske ha tagit bort just det och blinkningarna i årets docka?

Svar på tråden Docka Anemone gråter inte?