Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

min pojkvän röker cb varje dag

Ja träffade min kille för 2 år sen på nätet och blev blixtförälskad i honom så fort ja såg hans bild.. vi träffades 3 veckor senare och allt bara kändes så rätt! Under våren tid tillsammans så har det uppstått ett problem , eller uppstår och uppstått, han röker cannabis varje d da g och har gjort det i 13 år.. ja har egentligen inge problem med cannabis men när det blir varje dag och när det mesta går ut på att röka så har det blivit ett problem..plus att han åker dit och får dyra böter..har pratat med honom om hur ja känner..han kan väl röka nån gång i veckan, m helt ok..ja älskar honom men inte hans rökande.. märker så väl när han inte har hemma, innan h Ha n fixat så blir han irriterad men glad så fort han får..känns som det mest kretsar runt hans rökande, alltid när vi ses och ska gör nåt så måste ja vänta eftersom han ska mecka innan, när vi ska sova , och då träffas vi bara 2 helger i månaden, så måste h ha n gå en promenad först..så vi somnar sällan tillsammans:( vet inte riktigt vad j ja g ska göra, behöver era råd!

• Svar på tråden min pojkvän röker cb varje dag
  • Anonym (ledsen)
    Frontline skrev 2014-12-26 23:46:51 följande:

Gå vidare och hitta en annan, svårare en så behöver det inte vara...

nån annan är jag inte intresserad av, så joo det är svårt..det svåra är att jag älskar honom men inte hans rökande. Prata med honom igår igen hur jag känner..han vill oxå dra ner på det men jag är väldigt osäker på om han klarar det:(
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (hmm) skrev 2014-12-28 01:47:34 följande:

Men du visste väl att han rökte varje dag när du valde att bli tillsammans med honom? Du blev även tillsammans med hans rökande. Det är inte ok att bli tillsammans med en rökare och sen vilja att personen ändrar sitt rökbeteende (oavsett om det är nikotin eller cb).  nä visste inte att han rökte varje dag, det uppdagades efter ca 6 mån..hade jag vetat det så hade nog saker o ting sett annorlunda ut

Hade själv en kille som jag blev tillsammans med medan jag var rökare, han förväntade sig sen att jag skulle sluta! Ett halvår kom det fram att han tyckte att det var äckligt och han höll på att tjata på mig.. vafan, tala om direkt att det är ett krav från din sida kan jag känna. Han blev dumpad. Sen träffade jag en rökare istället och vi är gifta nu. Och vi har slutat röka tillsammans. 

• Anonym (ledsen)

Visst men jag visste inte om att han rökte så här mycket när jag blev ihop med honom..ska man acceptera allt när man älskar nån?

Svar på tråden min pojkvän röker cb varje dag