• TroligenCoolEn

Vad tycker ni om SD

Om man säger så här att krig är som en båt som sjunker. Och istället för att vänta på dom som simmar att komma i land så vill SD laga båten så dom kan vara trygga. För alla invandrare kostar för Sverige cirka 104 miljarder svenska kronor per år och för dom pengarna kan man stoppa kriget så dom inte ska behöva fly! Sen om dom vill flytta hit iallafall så kan dom väl göra det! Glöm inte att alla människor är lika mycket värda!

Ursäkta eventuella stavfel är nämligen bara 14 år!

• Svar på tråden Vad tycker ni om SD
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2014-12-28 11:36:12 följande:

Nu finns det bara två block i svensk politik. Lila vs Gul.

Jag har ställt en rad frågor i trådar här under politikforumet, börja svara på dem istället för att fortsätta tjoa om ogrundade påståenden.

Eller gör du som centurione och kör ner huvudet i sanden?
  • Gert

Batra hade en passande lila tröja på sig i Nyhetsmorgon! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (SD2018)

SD är den stora vinnaren i denna uppgörelse!

SD kommer nog att få över 30% 2018. Alliansens väljare är besvikna och kommer att stöda SD och aldrig återvända till alliansen igen.

• enånittitre
    TroligenCoolEn skrev 2014-12-28 02:22:37 följande:

Om man säger så här att krig är som en båt som sjunker. Och istället för att vänta på dom som simmar att komma i land så vill SD laga båten så dom kan vara trygga. För alla invandrare kostar för Sverige cirka 104 miljarder svenska kronor per år och för dom pengarna kan man stoppa kriget så dom inte ska behöva fly! Sen om dom vill flytta hit iallafall så kan dom väl göra det! Glöm inte att alla människor är lika mycket värda!

Ursäkta eventuella stavfel är nämligen bara 14 år!

Är du bara 14 år så skall du inrikta din skolgång och dina framtidsplaner att lämna detta land så fort du kan. Det finns ingen framtid kvar i ett land där politiken endast går ut på att ta in hundratusentals outbildade och krigstraumatiserade asylanter varje år.

Skaffa dig en framtid någon annanstans - i Sverige finns ingen framtid att se fram emot!
  • MrFahrenheit
    Esoada skrev 2014-12-28 04:35:21 följande:
    Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Motbevisa mig rätt nu, men tog inte du mitt citat i det här fallet ifrån en helt annan tråd och gjorde det till något helt annat, just i den här tråden? Drömmer

"Och populister vill veta varför just jag ifrågasätter varför de enbart väljer att rida med snoppen..."
  • MrFahrenheit
    MrFahrenheit skrev 2014-12-28 03:04:07 följande:

Men sluta gnälla nu. SD = gnällkärringar.

Motbevisa mig nu snälla. Går det ens att prata om något med er utan att prata invandring?

Jag menar... Alla världens problem (och dem är många!) kretsar till en och samma sak alltid. Invandrare är som ett svart hål för er, suger in allt och alla i sin mörka dödsvirvel.

Så länge SD förblir ett enfråge-parti så kommer ni att ha en anledning att snyfta när ni tror att ingen ser...

Sen Pai skrev 2014-12-new year 00:00:00 #11

Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Fakta: Jag var inte fullt ärlig i ovan tråd (#25)

Fakta: Jag vill enbart att du ska veta att du inte enbast kan plocka bort de konstateranden jag mfl har gjort, plocka ut citaten ifrån det andra har sagt, enbart för att bedriva populistiska motfrågor utan egentliga svar på raka frågor...

Alla populister bedriver motfrågor på ,"varför gör alla så här!?", som enda svar...

"MAGPLASK!!!!!"
  • MrFahrenheit
    Esoada skrev 2014-12-28 04:35:21 följande:
    Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Du vet att du är en Sen Pai nu... #25 & #26
  • VPK

Det är ju PK folket som gjort att folk flyr från dessa länder, ingen hade dött om det inte vore för de, stäng alla gränser mot araber och afrikaner, nolltolerans så slutar de att komma.

• MrFahrenheit
    VPK skrev 2015-01-03 09:59:22 följande:

Det är ju PK folket som gjort att folk flyr från dessa länder, ingen hade dött om det inte vore för de, stäng alla gränser mot araber och afrikaner, nolltolerans så slutar de att komma.

Det är enbart PK-folket som inte ser det roliga i varför man förnekar utvecklingen, samtidigt som de förespråkar den.

Lite som att säga att vi inte lever i en globaliserad värld och att vi inte blir påverkade utav vad som sker utanför landets gränser...
  • Esoada
    MrFahrenheit skrev 2015-01-03 04:27:46 följande:
    Motbevisa mig rätt nu, men tog inte du mitt citat i det här fallet ifrån en helt annan tråd och gjorde det till något helt annat, just i den här tråden? Drömmer
    Nej?! Fan snackar du om?
Svar på tråden Vad tycker ni om SD