• Anonym (orolig)

    ont i klitoris

    Hej. Jag födde min son för snart 4månader sedan. Har genomgått 2 förlossningar tidigare utam problem. Denna gång gick förlossningen snabbt och inga stygn. Men vid sex kan jag känna obehag vid orgasm. lixom sticker till i klitoris på ett obehagligt sätt. Inte samma vällust som innan förlossningen kan det ha varit en bristning som personalen missat?

  • Svar på tråden ont i klitoris
  • Anonym (em)

    Hade också en konstig känsla runt /i klitoris efter förlossningen. Inte specifikt vid sex men typ om det "klämdes" till när jag lade mig framåt jag satt ner eller nåt.

    Höll i sig ganska länge och var orolig att det skulle vara permanent men försvann allt mer och nu 10 månader senare kommer jag det aldrig så vitt jag kan påminna mig.

    Tror att det hade att göra med smärta i fogarna och mest fram över blygdbenet som jag hade även efter förlossningen. Sen går det ju jättemycket nerver i hela det området som ju säkert påverkas mycket och måste återställas.

    Om det blir värre eller fortsätter vara likadant tycket jag att du ska söka för det.

    Lycka till!

  • Anonym (em)

    Hade också en konstig känsla runt /i klitoris efter förlossningen. Inte specifikt vid sex men typ om det "klämdes" till om jag böjde framåt när jag satt ner eller nåt.

    Höll i sig ganska länge och var orolig att det skulle vara permanent men försvann allt mer och nu 10 månader senare känner jag det aldrig så vitt jag kan påminna mig.

    Tror att det hade att göra med smärta i fogarna och mest fram över blygdbenet som jag hade även efter förlossningen. Sen går det ju jättemycket nerver i hela det området som ju säkert påverkas mycket och måste återställas.

    Om det blir värre eller fortsätter vara likadant tycket jag att du ska söka för det.

    Lycka till!

  • Anonym (Bia)

    Jag fick också någon liten nervskada som påverkade klitoris efter förlossningen, det ilade och stack emellanåt och jag kunde knappt ge mig själv orgasm på flera månader.

    Men det gick över med tiden, så jag hoppas det gör det för dig med.

Svar på tråden ont i klitoris