Inlägg från: Bumblebee |Visa alla inlägg
  • Bumblebee

Gravida i Skåne bf 2015

Hoppar gärna in här, fick Plus på stickan igår. Är andra barnet, har en dotter sedan tidigare som är född i juni 2012. Vi har lyckats tack vare Pergotime, detta blir den tredje graviditeten men den första slutade i ett ma i juni 2011. Är nu i vecka 4+1 Gravid

Bor i NÖ Skåne och vill vara lite anonym tills vi gått ut med grav. till allmänheten Glad

• Bumblebee

Grattis till lilltjejen, vi tog också reda på könet på vår dotter då jag är alldeles för nyfiken Tungan ute

Får se hur vi gör nu med nummer två, vet inte om jag fixar att vänta tills förlossningen denna gången heller.

• Bumblebee

Här mås det också illa likaså molvärken och både håller i sig under hela dagen. Illamåendet försöker jag hålla i schak genom regelbundet intag av mat/mellanmål. 
    Fick precis reda på att en av mina nära vänner också är gravid, vi har Bf bara några dagar ifrån varandra Skrattande

• Bumblebee
    ettnyttliv2014 skrev 2015-01-19 13:39:44 följande:

Hej!

Jag hoppar in här, bor utanför olofström i blekinge och vi har aldrig några egna grupper i detta lilla län, men vi har ju bra nära till skånegränsen iallafall :)

Är 24 år och har en BF 3 dagar innnan min 25-års dag (16/9) så jag är bara i v. 6 (5+4) åh allt känns åspirrigt och nervöst, försöker vara posetiv hela tiden mendet går lite upp och ner med det...

Då bor vi nära, bor i Bromölla
  • Bumblebee
    ettnyttliv2014 skrev 2015-01-26 15:21:51 följande:
    Vad roligt!

Hur långt gången är du?
    Jag är "bara" i vecka 7+3 så än så länge, har BF 11-12/9 om allt går som det ska.
  • Bumblebee

Var på vul igår och fick också se det lilla hjärtata ticka, mitt bf blev framflyttat några dagar. Dock kunde jag själv räkna ut att det skulle fram några dagar då jag visst när äl hände

• Bumblebee
    ettnyttliv2014 skrev 2015-01-29 15:09:44 följande:
    Hihi jag är 7+0 idag så jag är ännu mindre ;)
    Vart gick du för att få ett vul?? min barnmorska utför inte det för de har inte instrument eller något sånt till det...
    Jag gick via min privata gyn som slrivit ut pergotime till mig, vi ville kolla så att det inte var flerbörd och att allt såg okej ut
Svar på tråden Gravida i Skåne bf 2015