Letrozolbehandling, resultat?
Hej. Har följt denna tråd ett tag nu utan att skrivit något. Stort grattis till de som lyckats bli gravida!
Nu hoppar jag in här m en liten fråga, eller ett par frågor snarare... Har ätit Letrozole nu i tre månader. På ett instruktionspapper jag fått från min läkare står det att man kan gå under behandlingen i 2-3 mån/kurer och på nätet står det allt från 6 mån till upp till 1 år. Vad gäller egentligen? På min klinik har man precis börjat m letrozolbehandling så de kan va så att de är lite försiktiga m det hela...
Själv har jag/vi ett barn sedan tidigare. Kom till så fort vi bestämt oss och tittade ut 2011. Redan när han va kring året beslutade vi oss för att försöka oss på ett syskon. Jag önskade mig många barn tätt. Men så blev det inte riktigt.. Nu har det gått 2,5 snart 3 år och inget händer. Utredning visar tendenser till pco och jag har en sparsam övervikt men väger lika mkt nu som förra ggn jag blev gravid. Har ätit pergotime vid två tillfällen men allt blev bara konstigt. Med Letrozole har iaf cykeln gått från 35 till 28 och ul har bekräftat ägglossning, så även blodprov. Och idag var ytterligare en sådan dag då världen rasade lite... Funderar på att sluta m Letrozole under någon månad för att skapa mindre stress kring det hela. Känner mig inte stressad men det kan ju ligga undermedvetet. Har dock inte riktigt bestämt mig. Hur många månader har ni ätit letrozol och till er som blev gravida, hur många kurer m letrozol blev det fram tills det tig sig? Tacksam för svar:)