KaosArt skrev 2016-02-20 18:04:52 följande:
Oj, har aldrig haft sådan smärta från ägglossning. Har du haft det tidigare?
Ja det är jobbiga känslor som kommer upp, och speciellt när de spä på av massa hormoner. Förstår att du har det tufft.
Det är det som är så dumt med pms vid mens, att jag redan känner mig känslig och deppig. Och sen ska man få beskedet att det inte tog sig denna gång heller när man redan känner sig så. Kroppen har inte tänkt ut detta bra :p
Skönt att du får vara ledig och vila upp dig <3
Jo, får så ont i princip varje gång jag har äl (och även när jag inte har äl, för äggstockarna kan tydligen svälla ändå), dock brukar det bara göra superont under några timmar, men nu varade det till och från i ett par dagar.. och vid mens är jag typ död för jag får så ont.. Men det är pga endometriosen.. Så borde ju vara "van", men det är som en spark i magen varje gång.. Kroppen är väldigt bra på att glömma... :o
Ja, det är ju det. Ja men eller hur. Bra jobbat kroppen haha. Har inte haft problem med PMS förrns för typ 2 år sen. Aldrig haft innan. Fatta chocken när det började.. Grät, skrattade och skällde om vartannat, o stackars sambon fattade ingenting. Inte jag heller först. Tills jag fattade vad det var... :p
När ungefär har du bim nu? =) Vi verkar väl ligga rätt nära i tiden? Jag borde ha någon gång mellan 2-4mars. Lite svårt o pinna exakt eftersom jag hade ont under så lång tid.. :p
Kram <3