• Anonym (C)

min man skuffar bort mig

Igen? Han var ju inte intresserad innan heller. Bara att acceptera att ni har olika lust till sex. Acceptera eller lämna.

Och nej det är inte lätt, mitt liv innehåller mycket mindre sex än jag skulle önska men jag har valt att stanna med honom och får därför gilla läget. I mitt fall vet jag att det beror på mediciner men det är ändå ledsamt.

• Anonym (C)

Jadu, hur accepterar man. Jag har varit på väg många gånger men ändå stannat kvar så jag vet att jag inte vill ha någon annan, jag älskar honom så mycket att jag accepterar det. Men det är inte lätt. Dock är det så att av att ha mindre sex behöver man det mindre, iaf jag. Men jag får ångest av att tänka att jag kommer ha det så här resten av livet.

• Anonym (C)
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-02 23:41:42 följande:

Man har inte så många andra alternativ. Men de känns trist att inte kunna förbättra sexlivet. Jag känner mig sårad och osexig som kvinna trots att jag är mån om mitt utseende. Man får verkligen jobba med sin självkänsla för att inte känna sig usel.

Nej det är ju så, alternativen som finns är lämna eller acceptera (eller otrohet/tillåten otrohet då men det är inget för mig). Ja det tär verkligen, att han inte tänder lika mkt på mig som jag tänder på honom :(
Svar på tråden min man skuffar bort mig