Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

När magen säger att han är otrogen

För en tid sedan kom jag på min man med att flörta med en gammal flört på Facebook. Eller ja, hon flörtade med honom och han flamsade med. Vi pratade om det, han bad om ursäkt och sedan var det glömt. Han lovade att aldrig göra om det.

Sedan plötsligt en dag när jag satt vid hans skrivbord så plingade det i hans mobil. Då var det hon som skrev. Eftersom att han bytte nummer samma vecka så visste jag att han hade gett numret nyligen. Så i stället för att snacka på Facebook gick dem över till att sms:a. Jag blev ledsen, vi bråkade hela natten och han lovade att sluta prata med henne.

Men så igår infann sig en magkänsla från helvetet. En magkänsla så stark att jag inte sovit ordentligt inatt. Jag vaknade av en dröm som mer eller mindre talade om för mig att jag har en god grund att oroa mig.

Idag är jag så ledsen. Jag vet att dem fortfarande flörtar med varandra bakom min rygg men jag har inge bevis. Jag kan ju inte skylla på min magkänsla.

Snälla ge mig råd, detta äter upp mig inifrån.

• Svar på tråden När magen säger att han är otrogen
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (T) skrev 2015-01-03 08:19:13 följande:

Min magkänsla sa att sambon var otrogen, han nekade så klart. Men tre månader senare kom det fram att han haft en relation bakom ryggen i 4mån. Dessutom var han så jävla feg att att inte kunde vara ärlig när jag frågade. Men sen kom det fram när tjejen han låg med berätta för en gemensam kompis. Bye bye. Vaknade ochså mitt i natten och bara kände att allt var fel. Små saker som gjorde mig misstänksam. Bla att han plötsligt började ha mobilen på ljudlöst.

Samma sak är det här. Mobilen på ljudlös och så har han bytt lösenord på allt och är väldigt noga med att logga ut från allting. Det har han aldrig varit förut.
  • Anonym (Ledsen)

Jag brukar vända på alla situationer och tänker på hur han skulle reagera om det var jag som gjorde det han gjort. Med andra ord är det otrohet såklart. 

Nu har jag inga bevis och då känner jag att jag inte kan komma och slänga ur mig en massa saker. Men precis som ovan skrev så tar jag tillfället i akt när det väl kommer för det vet jag att det gör till slut.

Känns bara så jävla jobbigt. 

Svar på tråden När magen säger att han är otrogen