• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:44:58 följande:

[quote=74620432][quote-nick]Anonym (Undrande) skrev 2015-01-04 15:42:55 följande:[/quote-nick]

Hur kan du vara säker på att inte känslorna tar över i förhållande till någon annan man?

[/

Det undrar jag med

Jag tror är man 100 procentigt kär i sin partner, känner sig trygg, kan liita på varandra och har ett för övrigt stabilt förhållande så är iallafall mina känslor inte sökande eller öppna vilket gör att jag enbart njuter sexuellt.

Däremot är förhållandet inte bra är man nog mer öppen och också mottaglig för känslor,

Så fungerar jag och har gjort de senaste fyra åren.....men vi är olika förstås.
  • Anonym (nyfiken)

ja det du! ;))

Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 15:58:51 följande:

Vem är vem och vem döljer sig bakom nyfiken??:)

Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:07:51 följande:

vi ar tydligen 2 st nyfikna har inne =)

Och jag maste saga att ni som inte har nagot att fraga utan bara ar bittra individer som behover hacka pa andra for att inbilla sig att de ar battre an andra kan lagga ner. Tycker att det ar sa trist att se era komentarer i alla tradar..

Till Ts, var det inte valdigt pirrigt den forsta gangen? Jag menar, var du inte radd att du skulle angra dig? Och var inte din man det? Han maste val ha varit nervos over att angra sig nar det ar sa dags att inte kunna gora det ogjort.

Och anledningen till att jag undrade hur ni tog upp fragan ar att jag kan inte ens forestalla mig min mans uttryck om jag hade foreslagit detta!=))

Första gången var ca 4 -5 månader efter middagen med Sue o Steve som jag skrivit om ovan och var det par som berättade om sitt "hotwife" liv för oss.
    Vi träffade dem en andra gång några veckor efter middagen då de hade berättat för oss och då sa Sue till mig, jag hoppas vi inte chockerade er sist sa hon vänligt till mig när vi var ensamma i köket. Nej då inte alls, snarare tvärtom sa jag utan att tänka efter vad jag egentligen svarade minns jag. 

Om ni vill kan ni få komma o hälsa på oss nästa gång vi ska ha en träff, prata med din man om det sa Sue vilket jag också gjorde. Vi gillar See och Steve och hade vi inte träffat dem hade vi nog inte inlett vårt hotwife liv.

Vi pratade mycket om det och var sen överens om att vi i allafall skulle träffa Sue o Steve när de skulle ha en träff.

Första träffen var förstås mycket nervös och pirrigt men så fort vi kom hem till dem och träffade Sue o Steve samt två trevliga män till så släppte det. VI hade kommit överens om att vi är med så mycket vi vill och det finns inga som helst krav.

Det var en trevlig lättsam atmosfär och Steve o Sue kände männen väl då de haft flera träffar tidigare. 
    Eter en trevlig middag så fortsatte vi med lite drinkar och musik och senare in i sovrummet där vi fick se Sue bli omhändertagen av de två männen och sin man. De var bara så härligt att se på och när Steve sa till mig, vill du komma hit med så såg jag på min man som nickade. Sen gav det ena det andra....

Hade inte denna första träff blivit så lyckad så hade det nog blivit den sista.

Nu träffar vi Sue o Steve regelbundet som ordnar trevliga träffar.
  • Man64u

Hej Annika

Härlig tråd;)

Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?

Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:38:44 följande:

na det var du inte, det var jag! kolla forsta sidan;) jag ar annu larvigare =P

Haha, såg det nu. Sorry!
  • Anonym (Allen)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 11:19:30 följande:
    Sex med min man känns annorlunda, sex med andra är enbart sexuell njutning, ingen kärlek.

Antar att många speciellt män sitter och onanerar till porr på nätet trots att de älskar sin fru, är det också nån form av ohelighet. Att ha fysisk sex behöver inte vara med kärlek, för oss är det två helt skilda saker men man kan förstås tycka olika vilket jag respekterar fullt. Istället för en fantasi så får vi också uppleva det tillsammans.
    Om jag tittar på porr så letar jag upp ett klipp med en kvinna som påminner om min kvinna och föreställer mig att det är hon och jag som är i klippet. Jag har provat massa olika typer av sex, men nu med denna kvinna som jag älskar mer än allt så finns inte minsta intresset av sex med någon annan än henne, hon är den enda som är intressant och den enda jag fantiserar om. Gud vad jag älskar henne.
  • Mysterium
    Anonym (Allen) skrev 2015-01-04 19:25:10 följande:

Om jag tittar på porr så letar jag upp ett klipp med en kvinna som påminner om min kvinna och föreställer mig att det är hon och jag som är i klippet. Jag har provat massa olika typer av sex, men nu med denna kvinna som jag älskar mer än allt så finns inte minsta intresset av sex med någon annan än henne, hon är den enda som är intressant och den enda jag fantiserar om. Gud vad jag älskar henne.

Man64u skrev 2015-01-04 17:21:04 följande:

Hej Annika

Härlig tråd;)

Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?

Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?

Tack

I vårt fall tror jag det stårkt relationen. Vi är öppna mot varandra, litar helt på varandra, vi är överens om gränserna på träffarna. Det är underbart och spännande att planera inför träffarna tillsammans. Vi kan ha skönt rollspel om vad som ska ske på träffen.

Vårt egna sexliv har utvecklats.

Min man har varit med på alla träffar utom två.då var jag med Sue o Steve.

När min man är med deltar han oftast också vilket jag gillar. Han håller också lite koll, ger männen, mannen lite råd om hur jag vill ha det så jag kan njuta fullt ut, tex vill jag inte att man kommer i mig för fort utan för sakta in, även slickning måste vara ömt.

Hur ofta undrar du? Är vi på semester i London och träffar Sue o Steve kan de ha ordnat två träffar på en vecka.

Annars nån gång per månad, ibland varannan, nu var det över en månad sen sist.
  • Letitia

Det låter helt sinnessjukt. Jag hoppas verkligen att era barn inte märker något, samt att det inte sprids rykten och skvaller som når era barns kamrater och deras föräldrar, barnens lärare och andra viktiga personer i deras liv. Tyvärr är det så att folk (t.ex. grannar) märker mer än man tror, och att barnen i en familj märker ännu mer... De märker om föräldrarna är annorlunda, gör ologiska och oförklarliga saker, blickar, miner, tonfall...

Hade jag haft någon sådan här böjelse, så hade jag faktiskt valt mellan att leva ut den och att skaffa barn. Inte båda. I alla fall inte under samma period (hemmavarande barn alltså) i livet.

• Anders 386
    Letitia skrev 2015-01-05 13:50:54 följande:

Det låter helt sinnessjukt. Jag hoppas verkligen att era barn inte märker något, samt att det inte sprids rykten och skvaller som når era barns kamrater och deras föräldrar, barnens lärare och andra viktiga personer i deras liv. Tyvärr är det så att folk (t.ex. grannar) märker mer än man tror, och att barnen i en familj märker ännu mer... De märker om föräldrarna är annorlunda, gör ologiska och oförklarliga saker, blickar, miner, tonfall...

Hade jag haft någon sådan här böjelse, så hade jag faktiskt valt mellan att leva ut den och att skaffa barn. Inte båda. I alla fall inte under samma period (hemmavarande barn alltså) i livet.

Jag tror risken är liten om man sköter det snyggt. Många barn fattar ju inte ens att föräldrarna har ett sexliv utan tror det bara hör ungdomen till. Dom lever mest i sin egen kompisvärld. Och om någon granne skulle vara misstänksam - vad gör det?   Det är iaf inget som dom kommer att vilja diskutera.
    Själv är jag avis på dom som verkligen lever ut sin sexualitet... Det är verkligen ett sätt att leva till 100%. Grattis till er som vågar ta ut svängarna medan vi andra bara fantiserar. Solig
    Jag skulle inte vilja att min fru var borta o hade sex med andra - men skulle gärna se henne med en annan man. 
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill