• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Alla får tycka olika och det respekterar jag.
    Vad är rätt o fel och vad gäller barnen så har vi inga träffar när dom bor hos oss och det är självklart.
    Beter sig konstigt, vet inte vad du syftar på där? Vi sitter inte direkt och pratar om träffar eller planerar dem när barnen bor hos oss.
    VI har ett kärleksfullt förhållande och vi är väldigt fysiska med varandra i familjen dvs vi kramas när vi ses o kramas när vi säger hej då.
    Nu bor vi utomlands och de vi träffar har vi gjort sen en tid tillbaka och det är inte i Sverige eller ens i närheten av vad vi bor..
    Vi lever ut våra gemensamma "lustar" och har samtidigt en kärleksfull relation.
    En viktig del vi vill ge barnen är kärlek och som förälder också visa vår kärlek inför våra barn och på det sättet visa att även föräldrar kan tycka om varandra öppet genom kramar och pussar.

• Letitia
    Anders 386 skrev 2015-01-05 14:07:17 följande:
    Jag tror risken är liten om man sköter det snyggt. Många barn fattar ju inte ens att föräldrarna har ett sexliv utan tror det bara hör ungdomen till. Dom lever mest i sin egen kompisvärld. Och om någon granne skulle vara misstänksam - vad gör det?   Det är iaf inget som dom kommer att vilja diskutera.
    Själv är jag avis på dom som verkligen lever ut sin sexualitet... Det är verkligen ett sätt att leva till 100%. Grattis till er som vågar ta ut svängarna medan vi andra bara fantiserar. Solig
    Jag skulle inte vilja att min fru var borta o hade sex med andra - men skulle gärna se henne med en annan man. 
    Min erfarenhet är då som sagt att barn är "fine tuned" på att uppfatta minsta känsloskiftning hos sina föräldrar. Det är likadant som när föräldrar tror att barnen inte märker att det är problem i äktenskapet, för att de sköter sina gräl när barnen inte är närvarande. Men barnen märker ändå att det är något konstigt i stämningen. Det är inte att undra på, eftersom de är så beroende av sina föräldrar i så många år. 

Om man har en avvikande sexualitet, och finner det väldigt viktigt att leva ut den, så har man ju faktiskt möjligheten att inte blanda in barn i det. På TS lät det dessutom som att barnen på något sjukt sätt var en del av paketet. Att det var en del av fantasin både att kvinnan skulle vara gift (vilket också är lite märkligt när det finns så många sambopar idag) och att hon skulle vara mor. Verkar som om barnen blivit till för att vara statister i en sexuell fantasi...  
    Anders 386 skrev 2015-01-05 14:07:17 följande:
    Jag tror risken är liten om man sköter det snyggt. Många barn fattar ju inte ens att föräldrarna har ett sexliv utan tror det bara hör ungdomen till. Dom lever mest i sin egen kompisvärld. Och om någon granne skulle vara misstänksam - vad gör det?   Det är iaf inget som dom kommer att vilja diskutera.
    Själv är jag avis på dom som verkligen lever ut sin sexualitet... Det är verkligen ett sätt att leva till 100%. Grattis till er som vågar ta ut svängarna medan vi andra bara fantiserar. Solig
    Jag skulle inte vilja att min fru var borta o hade sex med andra - men skulle gärna se henne med en annan man. 
    Hej
    Nu är alltid min man med vilket vi båda vill, det kändes inte bra att han inte var med två gånger även om jag var med våra goda vänner Sue o Steve som jag skrivit om ovan.
    Min man tycker också det är en härlig känsla att se mig njuta med andra, sexuellt.
  • Anders 386
    Letitia skrev 2015-01-05 14:39:31 följande:
    Min erfarenhet är då som sagt att barn är "fine tuned" på att uppfatta minsta känsloskiftning hos sina föräldrar. Det är likadant som när föräldrar tror att barnen inte märker att det är problem i äktenskapet, för att de sköter sina gräl när barnen inte är närvarande. Men barnen märker ändå att det är något konstigt i stämningen. Det är inte att undra på, eftersom de är så beroende av sina föräldrar i så många år. 

Om man har en avvikande sexualitet, och finner det väldigt viktigt att leva ut den, så har man ju faktiskt möjligheten att inte blanda in barn i det. På TS lät det dessutom som att barnen på något sjukt sätt var en del av paketet. Att det var en del av fantasin både att kvinnan skulle vara gift (vilket också är lite märkligt när det finns så många sambopar idag) och att hon skulle vara mor. Verkar som om barnen blivit till för att vara statister i en sexuell fantasi...  
    Jag håller med om att barn märker om stämningen är negativt laddad. Känslor läser dom av, eller iaf märker dom när något inte är OK. Men det har inget samband med sexuell utlevelse. Problem i äktenskapet är troligen vanligare hos dom som inte kan leva ut sin sexualitet. 

Och självklart väljer man inte bort barn bara för att leva ut sin sexualitet - För dom flesta är både barn o sex några av det absolut viktigaste i livet, varför välja bort något av det?
  • Anonym (Fru)

Jag har vid ett par tillfällen träffat och sexat med andra män än min man och som jag och min man valt ut tillsammans. Det har boostat vårt samliv nåt enormt och vi har inte sett några negativa effekter alls! Men öppenhet och kommunikation är A och O,samt att vi litar på varandra till 100%.

• Letitia
    Anders 386 skrev 2015-01-05 15:21:12 följande:
    Jag håller med om att barn märker om stämningen är negativt laddad. Känslor läser dom av, eller iaf märker dom när något inte är OK. Men det har inget samband med sexuell utlevelse. Problem i äktenskapet är troligen vanligare hos dom som inte kan leva ut sin sexualitet. 

Och självklart väljer man inte bort barn bara för att leva ut sin sexualitet - För dom flesta är både barn o sex några av det absolut viktigaste i livet, varför välja bort något av det?
    Ja NORMALT sex, ja. 
  • Anonym (Masterski)

Kul att ni hittat något ni gillar och som funkar för er. 

Jag tycker dock att med grund tagen ur dina svar här att ni snarare har ett förhållande som går mer åt swinger än cuckold/hotwife. I alla fall skulle flera av mina bekanta par som lever detta mer dedikerat hävda det.

Spelat rollen av bull/älskare åt några hotwife och går verkligen igång på att ta en upptagen kvinna med hennes mans vetskap och godkännande.

Skulle du kunna beskriva vad det är hos dig och vad det är hos din man som triggar er att leva denna livsstil?

Anonym (Masterski) skrev 2015-01-05 23:53:03 följande:

Kul att ni hittat något ni gillar och som funkar för er. 

Jag tycker dock att med grund tagen ur dina svar här att ni snarare har ett förhållande som går mer åt swinger än cuckold/hotwife. I alla fall skulle flera av mina bekanta par som lever detta mer dedikerat hävda det.

Spelat rollen av bull/älskare åt några hotwife och går verkligen igång på att ta en upptagen kvinna med hennes mans vetskap och godkännande.

Skulle du kunna beskriva vad det är hos dig och vad det är hos din man som triggar er att leva denna livsstil?

Vad som triggar mig är att veta att min man också gillar att se mig njuta av andra män, att vi mitt "Hotwife" liv också utvecklar vårt eget sexliv. Att få njuta av fler händer än två, at få känna fler hårda kukar än en är nåt som är underbart. 

Som jag skrivit innan så är förutsättningen för oss att det är bra män och det har vi fått nu genom våra vänner Sue o Steve som vi ibland har träffar ihop med.

För oss handlar det absolut inte om nån form av förnedring, inget s.k cuckold som går ut på att för äkta mannen tala om hur usel älskare han är eller dylikt så på det sättet är vi väl mer åt swinger.

MIn man är med på lika villkor och är den som håller i "taktpinnen". Han vet vad jag gillar och vi har oftast pratat igenom innan vad vi vill uppleva på träffen. Träffarna är oftast utvecklande för vårt eget sexliv.

MÄnnen vi träfar är lyhörda, omtänksamma, helt utan ego fixering utan det är min njutning som är i centrum och det är också en härlig känsla att veta att männen gör allt för min njutning ;).

Sen får männen givetvis också sitt.;)

Oftast så kommer min man sist, han gillar det, han får längs njutning på det sätet tycker han.

Berätta lite om dina träffar
    Letitia skrev 2015-01-05 19:54:28 följande:
    Ja NORMALT sex, ja. 
    Vad är normal sex för dig? 
    Tror du vi är annorlunda mot våra barn för vi har "annorlunda" sex ? 
    90% av mitt sexliv är med min man ;).....
    Anonym (Fru) skrev 2015-01-05 17:54:44 följande:

Jag har vid ett par tillfällen träffat och sexat med andra män än min man och som jag och min man valt ut tillsammans. Det har boostat vårt samliv nåt enormt och vi har inte sett några negativa effekter alls! Men öppenhet och kommunikation är A och O,samt att vi litar på varandra till 100%.

Håller helt med dig, finns inte öppenhet och bra kommunikation och 100% tillförlit så skall man inte ens fundera på det tycker jag.
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill