• Anonym (fotosugen)

Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man

Hej.

Frugan och jag har kommit fram till att vi ska ta lite bilder på henne som jag kan ha att runka till när hon och jag inte kan ha sex. Är det någon här som har gjort något sånt? Och hur gick ni tillväga? Sen var sparar ni bilderna? Helst skulle jag vilja ha bilder när vi har sex men kanske lite omständigt att ha sex och ta kort samtidigt. Kom gärna med era erfarenheter och förslag. Trevlig kväll..

• Svar på tråden Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man
  • Frontline

Vad har du för en trist fru?

Det finns ju hur mycket bilder och filmer som helst att kolla på på nätet om du vill ha runkobjekt så varför kolla in frugan för?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (fotosugen)
    Frontline skrev 2015-01-04 01:16:04 följande:

Det finns ju hur mycket bilder och filmer som helst att kolla på på nätet om du vill ha runkobjekt så varför kolla in frugan för?

Hummm.. Jo så är det ju... Men det är henne som gör mig kåt. Blir inte så kåt av andra. Synd att du inte hade något kul att komma med.
  • Anonym (Kvinna)

Jag och min man har gjort så mycket.... Vi har gjort som så att han tagit bilder på mig som han gillar, jag har tagit bilder på mig själv när jag onanerar och vi inte är med varandra och skickat till honom, han gör detsamma, vi har både filmat och fotat oss när vi har sex.... Inget konstigt med det :0) en gömd mapp på datorn låst dropbox mellan oss och sen radera från det vanligt albumet i telefon osv.... Lycka till :0)

• Quexet
    Frontline skrev 2015-01-04 01:16:04 följande:

Tankevurpa?

Det är ju uppenbarligen inte en trist fru  om han hellre vill runka till bilder av henne än internets utbud... Tungan ute
    Anonym (fotosugen) skrev 2015-01-04 01:03:34 följande:

Hej.

Frugan och jag har kommit fram till att vi ska ta lite bilder på henne som jag kan ha att runka till när hon och jag inte kan ha sex. Är det någon här som har gjort något sånt? Och hur gick ni tillväga? Sen var sparar ni bilderna? Helst skulle jag vilja ha bilder när vi har sex men kanske lite omständigt att ha sex och ta kort samtidigt. Kom gärna med era erfarenheter och förslag. Trevlig kväll..

Hmmm, hur vi gick till väga? Bra fråga. Helt plötsligt fanns det en kamera i sovrummet, han frågade om det var okej för han tyckte det såg så vansinnigt skönt ut o ville bevara minnet, typ. Oskyldig
  • Anonym (fotosugen)

Tack för era svar.. Vi har bestämt att vi ska göra det. Och vi funderade lite på hur vi ska gå tillväga. Jag tycker att det är jättehärligt och som du skrev att det är fint att bevara. Vill mycket helre se bilder på min vackra fru än någon tatuerad silikonpumpad skådis. Hoppas att hon vill leka lite med leksker så kan jag ta lite bilder då. Det går säkert hur bra som helst. Ville få lite idéer och inspiration. Kanske kan filma..

• Anonym (fotosugen)

Puff puff.. Ingen mer där ute?

• jayloo

Fotade mycket förr kanske inte så mycket nu längre.
    Båda vi 2 tänder på att fota när man har sex med. Sen har jag skickat bilder av mej när han vart bortrest etc det brukar uppskattas

• Evablonde

Hej

Gör ett gemensamt album på tex onedrive , fungerar jättebra ;)

medlemsgrupper Sexnoveller, HetaFruar, Eva Blonde sextalk
  • Armageddon

Vi fotar då och då. Var mer förr, men blir lite nuförtiden också. Är nice att kolla igenom bilder på när vi har sex när frugan jobbar eller man är bortrest själv.

• Anonym (Maki)

Hittade 10år gamla bilder på frugan i helgen när jag flyttade lite mappar på datorn. Blev rätt pilsk då :)

Svar på tråden Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man