• Anonym (fotosugen)

Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man

Hej.

Frugan och jag har kommit fram till att vi ska ta lite bilder på henne som jag kan ha att runka till när hon och jag inte kan ha sex. Är det någon här som har gjort något sånt? Och hur gick ni tillväga? Sen var sparar ni bilderna? Helst skulle jag vilja ha bilder när vi har sex men kanske lite omständigt att ha sex och ta kort samtidigt. Kom gärna med era erfarenheter och förslag. Trevlig kväll..

• Svar på tråden Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man
  • Anonym (tjej 27  år)

På tal om hemliga foton och mappar. Detta är egentligen både sjukt och elakt..Men jag har sparat massor av foton på mina ex och även på några ONS. Jag har sagt att jag vill ha några kort på "just dej " för du ser så extra skön ut. Jag vill ha några foton på "just dej" att titta på när jag är själv.

Skumt men nästan alla killar säger självklart utan att tveka.

Ska hag vara med på sexkort så visar jag ALDRIG ansikte o h mus på samma bild.

• nyponros69

Vi gick till en fritidsfotograf och tog sensuella bilder på oss. Kul grej verkligen

Vi båda är medelåldern och bilderna blev riktigt bra

Vi poserade i olika klädsel

Något att rekommendera

Vi har även tagit lite könsroller själva

Lycka till

• Anonym (Maki)

Har även jag sparat kort på mina ex kul att kika på ibland :)
    Har även smygfotat en del och hittat bilder på andra datorer när man vart hos folk etc. Så har en liten "samling"

• MrBundy
    nyponros69 skrev 2015-01-08 23:02:50 följande:

Vi gick till en fritidsfotograf och tog sensuella bilder på oss. Kul grej verkligen

Vi båda är medelåldern och bilderna blev riktigt bra

Vi poserade i olika klädsel

Något att rekommendera

Vi har även tagit lite könsroller själva

Lycka till

Hur sensuella bilder tog ni? Kläderna på hela tiden? Vad hade ni för kläder?
  • Anonym (Love it)

Jag och min man filmar oss med mobilen, jag brukar tex vara den som filmar oss.. Filmar då när han trycker in i mig, hur blött det är. Detta spelas upp sen vid nästa tillfälle vi hse sex. Åhh höra stönandet från båda hållen sen (videon) och inrl. So Hot :D

• Har gjort det

Jag har fotat ett större antal tjejer nakna och jag sparar bilderna på en extern hårddisk. Litar inte på molntjänster, man har hört att fler av dom har blivit hackade så känns bäst att ha dom hemma offline.

• Eva006

Min man har fotograferat mig/oss från början. Han är genuint foto intresserad och talade om redan innan att han ville fotografera mig naken. Kammar är en del av vårar sexliv helt enkelt. Jag fotograferar också i bland när vi är flera.

• nyponros69

Korsett hade jag på mig med sexiga trosor

Sen genom skinlig blus vi sprutade lite vatten så brösten syntes bättre mm

Maken hade en vit skjorta öppen med sexiga kalsonger.. Vi poserade stående och liggandes på en soffa mm

• Anonym (fotosugen)

Mycket fina svar.. Vad brukar ni ha bilderna till

• Har gjort det
    Anonym (fotosugen) skrev 2015-01-25 01:48:53 följande:

Mycket fina svar.. Vad brukar ni ha bilderna till

För min del fotar jag bara kvinnor för att det är roligt. Nån som vill testa?
  • thegreenman

jag är på samma linje, men min sambo e lite så men detta släpper mer och mer, då jag är i småland hon i skåne träffas bara var 14 dag i typ 5dagar, så har jag tagit foto på mig och skickat hon blev riktigt kåt, så nu får hon typ en bild om dagen men ska skicka en film snutt på när jag runkar lite, för sedan kanske iframtiden filma tills jag får utlösning, ibörjan sa hon att hon inte vill ta foto på sig själv men fick ett igår på hennes bröst nice, ska även ta foto när vi har sex, och jag tänkte kanske någon som vill byta lite kanske ta lite foto och skicka. vi kommer att kanske hitta någon längre fram som e sugna på ett samtal om detta men va fan jag vill börja nu så pm mig om ni har ideer??

• nyponros69

Hihi vi är swingers så

När vi får kontakt med några skickar vi några fina bilder på oss... Vi har fått mycket beröm för bilderna

Det är trevligt att ha de, sen även när man är äldre och se tillbaka till den busiga tiden tillsammans

• Varit där

Jag har tagit bilder på mig själv som han jhar fått när vi pratat om det och så har jag tagit ibland när jag varit sugen

• Frökenfrykena
    Anonym (fotosugen) skrev 2015-01-04 01:03:34 följande:

Hej.

Frugan och jag har kommit fram till att vi ska ta lite bilder på henne som jag kan ha att runka till när hon och jag inte kan ha sex. Är det någon här som har gjort något sånt? Och hur gick ni tillväga? Sen var sparar ni bilderna? Helst skulle jag vilja ha bilder när vi har sex men kanske lite omständigt att ha sex och ta kort samtidigt. Kom gärna med era erfarenheter och förslag. Trevlig kväll..

Ibland tar jag bilder på maken och ibland han på mig och med vissa par vi känner så fotar och filmar vi varandra.

Håller med en av föregående talare att hårddisk känns tryggare än cloud btw.
Svar på tråden Har du fotat din fru eller blivit fotad av din man