• Chianti

Vad handlar du på Lidl?

Själv brukar jag handla rosor där nån gång i veckan, rättvisemärkta och mycket god kvalitet, och billiga också. Ibland köper jag även mjölk, och nötfärs, ekologisk och svensk.
    Vad handlar du på Lidl?
    (Och nej, handlar du inte på Lidl så är frågan inte ställd till dig så du behöver inte svara att du inte handlar på Lidl)

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • sofiaC

Kött både färskt och fryst, grönsaker, frukt... Ja, jag handlar det som går att handla där men vissa märken har dom inte och då handlar jag det nån annanstans.... Jag gillar Lidl :0)

• Chianti
    sofiaC skrev 2015-01-04 18:43:19 följande:

Kött både färskt och fryst, grönsaker, frukt... Ja, jag handlar det som går att handla där men vissa märken har dom inte och då handlar jag det nån annanstans.... Jag gillar Lidl :0)

Ja, jag tror att jag kommer börja handla mer där. Dock känns det inte som en fullsortimentsbutik, eftersom de saknar en del kända varumärken.
  • Lillalilla1987

De har ett jättebra hushållspapper som jag alltid köper, jättestor rulle så den är lite otymplig men själva pappret är så bra att det överväger det plus att den håller länge och är ganska billig

Är en elefant på men minns inte vad det heter om någon är nyfiken

• Chianti
    Lillalilla1987 skrev 2015-01-04 19:29:01 följande:

De har ett jättebra hushållspapper som jag alltid köper, jättestor rulle så den är lite otymplig men själva pappret är så bra att det överväger det plus att den håller länge och är ganska billig

Är en elefant på men minns inte vad det heter om någon är nyfiken

Det måste jag prova!
  • pingvin88

Glass. Finns en i choklad som smakar som B&J men är myyyyyyyycket billligare.

• Jasmin Karlsson

Min favorit är deras chococappuchino. Sen handlar jag också vanliga saker som grönsaker, mjölk, yoghurt, toapapper.

• SpanskaFlugan

Jag är sällan på Lidl för det ligger inte så bra till för mig men till högtider brukar jag handla vissa utländska produkter som inte brukar finnas på ICA. I julas köpte jag Panettone där. Lidl är en rolig butik för den känns utländsk och de har annorlunda varor som andra butiker inte tar in. 

• En PantherTant

Vi handlar det mesta därifrån, bland annat frukter o grönsaker, nötter, kött, mejeriprodukter (youghurtarna, kvargarna o glassarna supergoda!), rågbröd, hushållspapper, wcpapper, blöjor o våtservetter, bindor, hårfärgningsmedel, sminkbortagning, nagellacksbortagningsmedel mm

Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?