• Chianti

Vad handlar du på Lidl?

Själv brukar jag handla rosor där nån gång i veckan, rättvisemärkta och mycket god kvalitet, och billiga också. Ibland köper jag även mjölk, och nötfärs, ekologisk och svensk.
    Vad handlar du på Lidl?
    (Och nej, handlar du inte på Lidl så är frågan inte ställd till dig så du behöver inte svara att du inte handlar på Lidl)

• Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?
  • Kereza

Godis - det har ett helt fantastiskt julsortiment - och så köper vi mycket ost där.

Går jag på Lidl i Sverige så köper jag det tyska rökta fläsket också - URGOTT - men på Lidl i Irland har de inte det :(

• 880215

Deras nötmix, tuggummin, frysta tonfiskkotletter, när jag åt yoghurt så köpte jag deras (överlägset god!), har även köpt en del spel, leksaker, nån skål, tofflor.
    Sedan har jag så klart köpt "vanliga" varor, bara för att jag ändå varit där just då, men det jag besöker Lidl för, är framförallt för tonfiskkotletterna, men även för "mittgången" med alla prylar och prytlar.

• DickRex

De små förpackningarna med kallskuret som passar ensamhushållet. Deras grå bratwürst är dessutom en dröm på grillen

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och använd bara egen erfarenhet för att påvisa skillnad, inte normen.
  • fredsduvan

Prova glassen där helt underbar! Slår ut alla andra lätt den är italiensk en heter gellitelli typ och finns en sort till muuuums

• Limaliie

Innan jag började äta mjölkfritt handlade jag mycket yoghurt och mjölk där samt olika desserter de har smaskens.

Köper nötfärs/blandfärs där, potatis, grönsaker och frukt mestadels. Även godis .
    När jag börjar äta mjölk igen kommer jag handla där oftare igen Du har bara lite laktosfritt och det hjälper inte mig tyvärr,

• DeathByPickles

Mest grönsaker, men också ost och ibland spännande asiatiska prylar. Enda butiken här som säljer någonting liknande falukorv dessutom. ;)

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.?
  • Nyfikna72

Prova deras tandkräm dentalux "herbal fresh", den är snudd på beroendeframkallande och smidig om man har ungar då den inte har så stark smak.

Svar på tråden Vad handlar du på Lidl?