Annapanna2 skrev 2015-02-19 21:52:31 följande:
Haha ja, ibland är det helt galet faktiskt. Knäpp man är som gillar kaoset ;)
Spännande! Okej, har du tagit äl-test eller nåt? Jag använder natural cycles så jag kan se exakt när ägglossning varit och när mensen ska komma. Himla praktiskt! Okej.. Får se då, det behöver ju egentligen inte betyda något. Håller tummarna! :) Jag har nästa ondag eller torsdag. Känns så tidigt och jag vet inte vad man skulle hålla utkik efter direkt.. Har lite molvärk men det brukar jag kunna ha. Känns så osannolikt att det skulle bli nåt på första försöket så jag väntar nog in mensen och blir bara superförvånad om den inte dyker upp..
Ja jag tänkte köpa natrual cycles först men tror jag skulle bli så stressad över att hålla på och kolla varje dag och så.. känner mig redan så stressad och helt i onödan egentligen eftersom vi bara försökt sen december! Jag körde äl test i ca 5 dagar men det blev samma där att jag bara blev stressad över att testa och testa utan att det hände något men sista dagen jag testade fick jag en stor stegring så då var det väl på g antar jag :)
Känner typ att kan inte mensen bara komma så man kan börja försöka igen. All denna väntan gör mig nästan galen :)