• Brasset

Junibebisar del 3

Om jag skulle ge yoghurt skulle jag ge naturell med fruktpuré i, på så sätt skippar man sockret.

• Brasset

My little sunshine - Melker började ställa sig upp för kansek nån månad sen! Efter det är det ingen rast och ingen ro!

• Brasset

My little sunshine - Ja, man måste vara där hela tiden och passa så att de inte åker i golvet. Jag funderade på hjälm också, men jag skippar det och sitter med honom hela tiden istället, i alla fall när han håller på att klättra och gå runt möblerna.
    Dessutom har han börjat klättra i vår trapp! Livsfarligt!

• Brasset

THAN - Nej, men jag längtar tills det är dags! Hade en sååå fantastik graviditet med Melker!
    Om ett par år kanske!

• Brasset

Vi vill att det ska vara tre år mellan barnen, minst. Vill precis som majflickan att man ska få så mycket tid som möjligt med första barnet. Så att han honner bli en egen individ innan syskonet kommer! Så tänker vi i alla fall...

• Brasset

Emmamaria - Vi gör likadant! "orkar" heller inte riktigt skaffa nåt preventivmedel... Gillar inte p-piller... Så kådisar blev det! Precis som innan!

• Brasset

emmamaria - Jag håller med dig!

• Brasset

My little sunshine - Jag förstår precis hur du menar!

Melker sa nyss: mama mama pappa pappa! Så himla sööööt!

• Brasset

babayboom - Har du testat Weledas produkter? De är iaf fantastiska och det är vegetabiliska oljor och lotions! Barnolja kan ju "klogga" igen huden och är inte så bra egentligen!
    Testa! Det var iaf stor skilland för oss!

Svar på tråden Junibebisar del 3