Junibebisar del 3
Japp, här kommer det - texas pecanglass och Lindtchoklad. Mums!!
Ska hugga in själv när jag är säker på att båda barnen sover ordentligt.
Japp, här kommer det - texas pecanglass och Lindtchoklad. Mums!!
Ska hugga in själv när jag är säker på att båda barnen sover ordentligt.
Ärä sant! Min favoriter just nu! Äckliga??? Jag fattar noll....
Agnes har blivit sjuk igen. Det är helt otroligt vad barnen har varit mycket sjuka denhär vintern!! Har era varit det också?
Hon har 39.7 graders feber, snuva och hosta. Det låter väl som en vanlig förkylning? Jobbigt i alla fall...
Agnes är fortfarande sjuk.
Nu äter hon inte ordentligt heller. Febern pendlar mellan 38.1 och 39.8. Om det inte gått över imorgon hoppas jag få en tid på vc. Det borde jag väl få? De är lite snåla med tider ibland..
Troll77 - Ja, det låter ju logiskt. Jag blir extra orolig när hon är så liten och inte kan berätta var det gör ont etc. Men vi märker att hon mår dåligt. Bara gnäller eller sover.
Över jul och nyår hade hon hög feber 10 dagar i sträck. Fy vad jobbigt det var... Men då ammade jag iaf fortfarande.
Men har vi tur är hon feberfri imorgon!
Agnes verkar också piggare idag. Hon har fortfarande lite feber, men det är lite fart på henne iaf. Skönt! I kväll eller imorgon borde hon vara helt frisk, tror jag.
Apropå mjölk så hade jag kvar över ett halvår efter att jag slutat amma Vidar. Men nu har jag inte märkt något sen jag slutade för ca 6 veckor sedan.
troll77 - Skönt att hon är frisk igen, din Moa.
agnes har varit ganska mycket sjuk. Tror det är storebror som drar hem dagisbaciller. Han var aldrig sjuk när han var så liten. Eller så är hon bara känsligare.. Vem vet. Men jag tror på dagis.
Linnet 76 - oj, det lät inte kul. Stackars liten! Och jobbigt för dig och pappan. Men så bra att hon är bättre!
Agnes var feberfri i morse, men snorar vidare. Fast lite snuva känns ju helt ok.
Igår köpte jag hennes första riktiga skor! Oj, vad söta de är dedär små! Hoppas de blir lagoma i storleken till våren
babyboom2005, man kan överlåta dagar på mormor!
Agnes är född den 4:e.
Nu på kvällen trillade hon av storebrorsans trehjuling. Hon grät lite och fick en bula. Sen kräktes hon efter en halvtimma ungefär. Så nu är jag så himla orolig att hon ska ha fått hjärnskakning
Det kanske inte är så jättetroligt, men jag är nervös ändå. Vi ringde Vårdguiden och de sa att vi skulle buffa till henne för att se att hon reagerar varje kvart under sex timmar. Jobbig kväll..