• TAHN

Junibebisar del 3

Jag hade tänkt sätta in Theo på dagis i januari, men tyvärr så räcker inte mina mammadagar, eller jo, men vi har inte råd att jag ska ta ut så lite, så jag måste sätta in honom i augusti, eftersom jag måste ta ut fulla dagar!.. men det går säkert bra, men hade inte alls räknat med det! Jag å theo var i sandlådan idag, han blev livrädd å helt hysterisk... konsitgt, han satt först på knäna å spanade sen så satte han sig i krypställning å då började han gråta... var tvungen att gå in för han klättrade på mig som en galning å bara skrek! Får försöka nån annan gång! Hur mår ni då alla junimammor?

• TAHN

men gud vad konstigt det blev, jag hade ju gjort massor me mellanrum.. jaja sak samma!

• TAHN

Theo kan dricka själv ur både pipmugg å flaska, men jag har tappat bort droppskyddet till pipmuggen så det bara forsar vatten ju.. men Theo älskar att få kallsupar av vattnet när han dricker ur pipmuggen så han drar i sig massor sen får han en kallsup å garvar jättemycket å forsätter... Skum :P Försökte vara ute med Theo idag, men så fort han nuddar marken gallskriker han, e det nån annans barn som gör likadant? vet inte vad jag ska göra.. jag har testat gått ut med honom i tre dagar...

• TAHN

Theo är: ENVIS, tex så får han inte vara inne på toaletten, vi har en dörrstopp där, men han försöker ialla fall klämma sig igenom den där springan tills han fastnar...
    NYFIKEN: Han ska känna på allt å tugga på allt, speciellt det som är farligt eller som han inte får. AKTIV, Han är med överallt ska klättra på allt, det är aldrig en lugn stund!RASTLÖS, han blir galen av att sitta i vagnen eller i bilen han bara skiker om han får sitta för länge i nåns knä, så fort han kommer ner på backen så blir han överlycklig!

Theo har ont i öronen igen.. måste ringa läkaren igen, han vaknar på nätterna, Idag har han skrikit hysteriskt halva kvällen tills vi gav honom alvedon (han har feber oxå)

• TAHN

Bonanza: Hahah Usch var nyss ute å sprang, måste ju få ner min vikt lite efter graviditeten! GUD vad det var jobbigt!!!!!!!!! Men måste forsätta!! Ville bara skriva av mig :P

• TAHN

Dumma dator.. jag kan inte få nåt mellanrum mellan raderna på betaversionen! Jag blir galen.

• TAHN

Helen H 79: Jag orkade typ bara 1km.. haha, men man måste ju börja nån stans... för jag fixar inte att banta, så man får ta det på den vägen Ja vi får helt enkelt peppa varandra Men du verkar ju vara mycket mer aktiv än mig, *avis*

• TAHN

emmamaria: Theo har jättesvårt att soman mot förut, han vägrar komma till ro! Han är jättetrött när vi börjar natta h onom, men han vägrar låta sig somna, han bara skriker å skriker tills han somnar av utmatthet... Vissa kvällar går det lättare, men vissa är tunga!

• TAHN

Helen H 79: Har faktiskt träningsvärk idag, så tror jag springer imorrn så jag inte blir alldeles förstörd i kroppen! Men ska springa imorgon bitti...För killen jobbar kväll å då kan jag inte springa under dan eftersom jag är själv med Theo! Ska du springa idag?

SKa till läkaren idag å kolla Theos öron, hoppas allt e bra med honom, ska dit vid halv 3...

Å så ska jag försöka gå ut med Theo idag.. måste ju försöka få honom att inte vara så feg... Sakta men säkert...

Min kära kille trode theo var förstoppad så han gav honom katrinplommon, nu är det tredje ggr han bajsat... å han som bara bajsar en ggr om dagen!!

Vad ska ni hitta på idag då?

• TAHN

Jessi74, jag har köpt galonisar till theo det funkar bra, om han ändå vågade vara i sandlådan, men då blir det itne så skitigt å inte blött heller

Svar på tråden Junibebisar del 3