Junibebisar del 3
Jag köpte Theos på en barnaffär här i strängnäs (baby å junior) 149:-. Men lindex borde ha kanske?
Det är strl 80 på dom theo har men dom e jättestora men det går att trixa lite så går det bra!
Jag köpte Theos på en barnaffär här i strängnäs (baby å junior) 149:-. Men lindex borde ha kanske?
Det är strl 80 på dom theo har men dom e jättestora men det går att trixa lite så går det bra!
NsMamma: Välkommen, våra barn e födda på samma dag
![]()
Ja dagis frågan e svår, själv tog jag det som var allra närmast som första val, men jag har hört att det är ett bra dagis, hoppas han får plats där!![]()
Appropå nr två, vi jobbar på nr 2.. men tror det kommer ta ett tag innan jag blir gravid, har kört oskyddat 4 månader nu, å inge barn :P men det gör inget, det kommer när det kommer
![]()
Jag matar theo fortfarande två ggr per natt ![]()
Skitjobbigt! bvc tanten sa att vi kunde sluta med det, men hon såg att theo var en såndär unge som bara skulle skrika å skrika i flera timmar, å jag måste sitta där hela tiden"!.. så hon sa att det är jättetufft att sluta! Så jag väntar tills killen har semester.
Theo somnar runt 7-8 å vaknar alltid 6-halv sju![]()
när det gäller sömnen på dagen så sover han 1-3h.
Theo är fortfarande jättejobbig å bara skriker pga tanden.. kommer det nånsin gå över?
Trollnilla: 3 öroninflammationer :( stackarn!!!
emmamaria: willys säger jag med!
Hon såg på honom att han var en envis liten kille... å sen har hon ju sett hans envishet.. å hört oss berätta!
Kanske inte skulle ha skrivit se, men nått åt det hållet ![]()
asså e det bara theo som rycker av sig sina mössor?
Nu ska vi ut i det fina vädret!!
Ha det bra på er!
Ska alla göra 10månaders kontrollen? Theo ska inte göra den!
Theos fontanell syns inte, känns inte längre....
Idag gick theo upp kl5.. han vaknar inte senare än halv sju nu för tiden... plus att han äter 2-3ggr per natt... *gäsp*
När ska det ta slut??
är allt bra annars då`?
Lycka till JCA
jag håller tummarna