• Anonym (Bastu)

Tankar i bastun

Jag och min man har varit gifta i 15 år och har det jättebra ihop. Ibland har vi pratat lite om att ha ett litet äventyr tillsammans... men bara pratat. I mellandagarna var vi hemma hos en bekant till min man på middag. Vi kom på eftermiddagen och tog först en promenad. Jag har bar träffat honom flyktigt så det var ett bra sätt att bekanta oss. Efter promenaden blev det ett glas vin och sen bastu. I bastun märkte jag att killen tittade lite på mig, visserligen lite oskyldigt. Jag är galen i att basta och sitter gärna kvar länge på övre bänken :) men min man och kompis flyttade ner för att orka med. Varför vet jag inte men när min man gick ut för att duscha och förbereda maten drog jag upp knäna och "råkade" visa allt för kompisen som lite försiktigt tittade. Ingenting mer hände men jag blev så nyfiken på att få känna honom. I förrgår var jag där ensam och allt blev så fint. Min man är bara glad för mig men är det hela lite fel?

• Svar på tråden Tankar i bastun
  • Anonym (Bastu)
    Anonym (Prefect) skrev 2015-01-05 12:30:52 följande:

Good for you!

Tack för ditt stöd :)
  • In trouble

Inte om ni alla mår bra av det :)

• Anonym (Bastu)
    In trouble skrev 2015-01-05 12:33:41 följande:

Inte om ni alla mår bra av det :)

Jag och min man har pratat mycket om det som hände och vi mår bra och det känns som en liten kick :)
  • In trouble
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-05 12:36:30 följande:

Jag och min man har pratat mycket om det som hände och vi mår bra och det känns som en liten kick :)

Då är det bara att njuta :) Och grattis till en ny nivå av njutning.
  • Anonym (Bastu)
    In trouble skrev 2015-01-05 12:43:50 följande:
    Då är det bara att njuta :) Och grattis till en ny nivå av njutning.
    Haha... känns lite lyxigt!
    Jag fortsätter att fullt ut njuta hemma ,,, men då och då borta ;)
  • pojken81
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-05 12:36:30 följande:

Bara att gratulera i så fall :)
  • Anonym (Bastu)
    pojken81 skrev 2015-01-05 13:04:41 följande:
    Bara att gratulera i så fall :)
    Tack pojken :)
  • pojken81
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-05 13:08:13 följande:
    Tack pojken :)
    Önskar jag fick uppleva liknande saker :)
  • Maltemånsson

Det låter utomordentligt eftersom alla är med på det. Av nyfikenhet, innan ni tog det ett steg längre, kommunicerade du till älskaren att din man var med på det? Eller är/var han ovetande om detta? Vem tog det första steget till sex? 

Svar på tråden Tankar i bastun