• Anonym (Bastu)

Tankar i bastun

Jag och min man har varit gifta i 15 år och har det jättebra ihop. Ibland har vi pratat lite om att ha ett litet äventyr tillsammans... men bara pratat. I mellandagarna var vi hemma hos en bekant till min man på middag. Vi kom på eftermiddagen och tog först en promenad. Jag har bar träffat honom flyktigt så det var ett bra sätt att bekanta oss. Efter promenaden blev det ett glas vin och sen bastu. I bastun märkte jag att killen tittade lite på mig, visserligen lite oskyldigt. Jag är galen i att basta och sitter gärna kvar länge på övre bänken :) men min man och kompis flyttade ner för att orka med. Varför vet jag inte men när min man gick ut för att duscha och förbereda maten drog jag upp knäna och "råkade" visa allt för kompisen som lite försiktigt tittade. Ingenting mer hände men jag blev så nyfiken på att få känna honom. I förrgår var jag där ensam och allt blev så fint. Min man är bara glad för mig men är det hela lite fel?

• Svar på tråden Tankar i bastun
  • Anonym (liteäldremenkåt)

Tack.... Tyvärr tror jag det bara blir drömmar och fantasier tror inte sambon är det minsta sugen på att basta ihop med några andra så ska det bli något får jag nog gå bakom ryggen och ta hit någon när jag är själv hemma men då har ju hela poängen försvunnit så att säga. Är ju en viss skillnad att vara två par och helt plötsligt bara få se den andra kvinnan visa allt av sin kropp...Flört

• Anonym (Bastu)
    Anonym (liteäldremenkåt) skrev 2015-01-05 13:40:33 följande:

Tack.... Tyvärr tror jag det bara blir drömmar och fantasier tror inte sambon är det minsta sugen på att basta ihop med några andra så ska det bli något får jag nog gå bakom ryggen och ta hit någon när jag är själv hemma men då har ju hela poängen försvunnit så att säga. Är ju en viss skillnad att vara två par och helt plötsligt bara få se den andra kvinnan visa allt av sin kropp...Flört

Kanske är det spännande för dig att gå bakom ryggen på din fru men jag tror inte det är så bra för ert förhållande. Ha det som en fantasi och kanske titta lite på andra kvinnor när tillfälle ges (inte när din fru är med!). ;)
  • pelli
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-05 13:45:51 följande:
    Kanske är det spännande för dig att gå bakom ryggen på din fru men jag tror inte det är så bra för ert förhållande. Ha det som en fantasi och kanske titta lite på andra kvinnor när tillfälle ges (inte när din fru är med!). ;)
    En fråga som kanske kan uppfattas som elak men som absolut inte är elakt menad: Njöt du att visa din nakenhet för kompisen och skulle du kunna tänka dig att göra det för andra? 

Mmmm gör jag gärna ( tittar alltså)- men skulle möjligheten dyka upp att det blir något mer än bara att titta så skulle jag nog greppa tillfället och njuta fullt ut...

• Anonym (Bastu)
    pelli skrev 2015-01-05 14:01:07 följande:
    En fråga som kanske kan uppfattas som elak men som absolut inte är elakt menad: Njöt du att visa din nakenhet för kompisen och skulle du kunna tänka dig att göra det för andra? 

Ingen fara. Jag tyckte om att visa mig för honom... gillade också hans reaktion.
    Jag skulle kunna tänka mig att göra det för andra mysiga killar..... inte alls samma sak som att jag skulle ha sex med en massa killar.
  • Anonym (Bastu)
    Anonym (liteäldremenkåt) skrev 2015-01-05 14:03:37 följande:

Mmmm gör jag gärna ( tittar alltså)- men skulle möjligheten dyka upp att det blir något mer än bara att titta så skulle jag nog greppa tillfället och njuta fullt ut...

Inte så lätt kanske.... Obestämd

one life live it Glad

• Anonym (Bastu)

Kanske så men det känns nog bättre om man slipper gå bakom ryggen.... men jag dömer inte Glad

• Anonym (Bastu)

Kanske så men det känns nog bättre om man slipper gå bakom ryggen.... men jag dömer inte Glad

• Anonym (???)

Två frågor!

Om ni är hembjudna på middag hos en vän till din man, varför är det då din man som ställer sig och lagar mat?

Skulle du tycka det vore okej om din man åkte hem till någon av dina väninnor och satte på henne? Jag undrar bara om denna överenskommelse är enkelriktad eller dubbelriktad.

• steffo75

För vissa är det helt fel och man borde stenas om man gör vissa saker .

Det viktiga är väl vad du och din man tycker?... ja, och kompisen också!

För mig är det helt ok, och du får gärna berätta om fler tillfällen;)

• Anonym (Bastu)
    Anonym (???) skrev 2015-01-05 14:56:00 följande:

Två frågor!

Om ni är hembjudna på middag hos en vän till din man, varför är det då din man som ställer sig och lagar mat?

Skulle du tycka det vore okej om din man åkte hem till någon av dina väninnor och satte på henne? Jag undrar bara om denna överenskommelse är enkelriktad eller dubbelriktad.

Hej
    Det är kanske inte så viktigt att svara på din första fråga men..... en förrätt skulle gästerna laga till. Vad det blev avslöjar jag inte....

Din andra fråga är nog lite svår. Spontant måste jag säga ja men det är inget vi har pratat om. Jag kan nog säga att det inte får vara vilken väninna som helst....
  • Anonym (Bastu)
    steffo75 skrev 2015-01-05 16:09:57 följande:

För vissa är det helt fel och man borde stenas om man gör vissa saker .

Det viktiga är väl vad du och din man tycker?... ja, och kompisen också!

För mig är det helt ok, och du får gärna berätta om fler tillfällen;)

Jag ångrar absolut inte mitt lilla inlägg men det blev kanske lite porrigt.....
  • steffo75
    Anonym (Bastu) skrev 2015-01-07 13:14:51 följande:

Jag ångrar absolut inte mitt lilla inlägg men det blev kanske lite porrigt.....

Här gillar vi porrigt, så det är bara att berätta mer om det finns fina erfarenheter på lager!
  • Underhill

Låter hur härligt o spännande som helst! Låter lite lurigt med en kompis/nära vän dock, men det verkar ju som det funkar bra för er. 

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bastu)
    steffo75 skrev 2015-01-08 10:03:08 följande:
    Här gillar vi porrigt, så det är bara att berätta mer om det finns fina erfarenheter på lager!
    Tack Steffo!! kanske kan det komma mer .... Flört
Svar på tråden Tankar i bastun